دانلود بازی MechWarrior 5 Clans برای کامپیوتر

بازی MechWarrior 5 Clans یک بازی مبارزه‌ای تاکتیکی و داستان محور است که بازیکنان را در دنیای غنی و جنگ‌زده BattleTech (به‌ویژه در دوره حساس تهاجم قبیله) غوطه‌ور می‌کند. شما در نقش یک MechWarrior تازه فارغ‌التحصیل از Clan Smoke Jaguar (یکی از نظامی‌ترین و تهاجمی‌ترین جناح‌ها در میان قبایل) قرار دارید. به عنوان یک خلبان در این سازمان معتبر اما ظالم، شما یک تیم قابل سفارشی متشکل از پنج ماشین را رهبری می‌کنید که به عنوان “ستاره” شناخته می‌شود. شما با تهاجم به کره داخلی (بخشی از جهان‌های مسکونی که توسط انسان‌ها برای کنترل قبیله در حال رقابت است) مبارزه خواهید کرد.

در MechWarrior 5 Clans، شما فقط یک خلبان تنها نیستید، بلکه فرمانده یک تیم پنج نفره ماشین هستید. این تیم استراتژیک به بازیکنان این امکان را می‌دهد که هر مکانیزم تیم خود را با سبک بازی و نیازهای تاکتیکی خود تنظیم کنند. هر یک از اعضای ستاره شما را می‌توان با انواع مختلفی از BattleMechs، سلاح‌های مخصوص قبیله و فناوری‌های پیشرفته سفارشی کرد که به شما مزیت مشخصی نسبت به ماشین‌های اغلب قدیمی Inner Sphere می‌دهد. مدیریت و هماهنگی مؤثر ستاره خود برای پیروزی ضروری است؛ به خصوص که مأموریت‌ها در سختی و پیچیدگی به بازیکن ارائه شده و به هیچ وجه دست شما را نخواهند گرفت.

بازی بر روی Unreal Engine اجرا می‌شود که وفاداری بصری آن را افزایش می‌دهد و میدان‌های جنگ را با تخریب پویا زنده می‌کند. ساختمان‌ها، سازه‌ها و حتی بخش‌هایی از محیط را می‌توان در طول نبرد نابود کرد و امکان سناریوهای جنگی همه‌جانبه و همیشه در حال تغییر را فراهم کرد. نبردهای مکانیکی، سنگین و تأثیرگذار به نظر می‌رسد زیرا موشک‌ها، لیزرها و سلاح‌های بالستیک، ردپایی از تخریب را به دنبال خود بر جای می‌گذارند. دیدن فرو ریختن محیط اطرافتان، حسی سینمایی به اکشن شدید می‌افزاید و به هر نبرد یک مزیت واقعی‌تر می‌دهد. تجربه این بازی به عاشقان اکشن‌های عظیم روباتی به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های MechWarrior 5 Mercenaries Solaris Showdown و MechWarrior 5 Mercenaries The Dragons Gambit را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MechWarrior 5 Clans برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel i5 8400 | AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 6GBs VRAM | NVIDIA GTX-1060 | AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Additional Notes: SSD strongly recommended, 720p Low Quality Settings.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit version)
Processor: Intel i7 8700 | AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2080 | AMD Radeon RX 6700
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Additional Notes: SSD strongly recommended, 1080p High Quality Settings.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In MECHWARRIOR 5: CLANS, players take on the role of a newly graduated pilot from the Smoke Jaguar cadet program, thrust into the heart of the Clan Invasion of the Inner Sphere during Operation Revival. This pivotal moment in the MechWarrior universe sees players leading a five-mech “Star” squad across numerous planets with diverse biomes, engaging in an expansive campaign filled with immersive gameplay and intricate combat encounters. Armed with customizable BattleMechs featuring cutting-edge technologies, players explore a wealth of tactical options and strategic possibilities. The game leverages the power of the Unreal Engine to deliver stunning environmental details and visceral destruction, making every battle against the tyrants of the Inner Sphere an epic experience.

source

توسط funkhabari.ir