دانلود بازی Selfloss برای کامپیوتر

بازی Selfloss یک اثر ماجراجویی بصری خیره کننده و احساسی است که داستان سرایی اسطوره‌ای و مضامین صمیمانه را در هم می‌آمیزد. این بازی در دنیایی الهام گرفته از فولکلور روسی و مناظر ایسلندی اتفاق می‌افتد. این بازی حول محور یک درمانگر مسن به نام Kazimir می‌چرخد که برای درمان روح زخمی خود تلاش می‌کند. با این حال، این سفر فقط برای شفای شخصی نیست، بلکه برای کمک به ساکنان رنج کشیده این دنیای عرفانی و نهنگ پرست است. دنیای Selfloss دنیایی عمیقاً جوی است که از زیبایی خام مناظر ایسلندی، ترکیب شده با سنت‌های غنی و عرفانی اساطیر روس الهام گرفته است و جلوه‌ای خاص کسب کرده است.

محیط بازی احساسی باستانی و ماورایی دارد که صخره‌های بلند، دریاهای آرام و دیگر عناصر طبیعی با نیروهای معنوی درهم‌تنیده شده‌اند. به عنوان Kazimir، بازیکنان این محیط‌های نفس گیر را طی کرده و با پای پیاده و قایق در دریاچه‌های آرام و اقیانوس‌های وسیع سفر می‌کنند. Selfloss کاوش، حل معما و مبارزه سبک را با تمرکز شدید بر داستان گویی احساسی ترکیب می‌کند. این بازی تأکید زیادی بر غوطه وری دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که خود را در دنیای آرام بخش و اغلب مالیخولیایی آن گم کنند. سفر Kazimir او را در محیط‌های مختلف، از جنگل‌های مه آلود تا خرابه‌های باستانی فراموش‌شده می‌برد و درگیر خود می‌کند.

این بازی به شدت به دیالوگ یا صحنه سینمایی متکی نیست، بلکه در عوض از تصاویر، موسیقی و داستان‌گویی محیطی برای برقراری ارتباط بین مضامین خود استفاده می‌کند. حس تنهایی و درون نگری همیشه وجود دارد و با این حال، زیبایی عمیقی در لحظات آرامش خلق می‌شود. از نظر بصری نیز، Selfloss یک اثر هنری است. تکمیل کننده زیبایی بصری یک موسیقی متن جذاب و خاطره انگیز است که وزن احساسی بازی را بالا می‌برد. نام بازی، Selfloss، اشاره‌ای به موضوع اصلی از خودگذشتگی و این ایده دارد که شفا از طریق کمک به دیگران حاصل می‌شود. این بازی تجربه‌ای عاطفی و فراموش نشدنی را رغم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Lost Village و A Divine Guide To Puzzle Solving را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Selfloss برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / Windows 10
Processor: Intel I3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 650 / AMD Radeon HD 7750
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / Windows 10
Processor: Intel I5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 / AMD Radeon R9 285
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir