به گفته پیر هینتز، رئیس استودیوی هیلو، ساخت بازی هیلو جدید با ویژگی‌های جذابی همراه خواهد بود. او گفته است:« استفاده از Unreal Engine 5 به ما این امکان را می‌دهد که تمام تمرکز خود را بر روی ساخت چندین تجربه جدید با بالاترین کیفیت ممکن قرار دهیم.» در ادامه با خبر ساخت بازی هیلو جدید، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست ساخت بازی هیلو جدید

مدتی است که می‌دانیم استودیو ۳۴۳ Industries در حال کار بر روی نسخه‌های بعدی سری هیلو است. اوایل امسال نیز این استودیو اعلام کرد که چندین پروژه جدید در دست توسعه دارد. اکنون، علاوه بر تغییر نام رسمی به Halo Studios، این توسعه‌دهنده تأیید کرده که واقعاً چندین پروژه در دست کار دارد. تمام بازی‌های آینده هیلو با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهند شد. استودیوی هیلو پس از چندین سال کار بر روی یک دموی فنی گسترده به نام Project Foundry، اکنون فاش کرده که علاوه بر این دمو، چندین بازی کامل از سری هیلو نیز در حال توسعه است.

به گفته پیر هینتز، رئیس استودیوی هیلو، این استودیو خود را بازنگری کرده و به جای تمرکز بر روی یک پروژه واحد، با تغییر به Unreal 5، اکنون چندین عنوان را به طور همزمان توسعه می‌دهد. او گفت:« ما پیش از این تمرکز بیش از حدی بر روی ایجاد شرایط موفقیت در خدمت‌رسانی به بازی Halo Infinite داشتیم. اما با تغییر به Unreal Engine، تمام تمرکز ما بر روی ساخت چندین تجربه جدید با کیفیت بالا خواهد بود.»

الیزابت ون وایک، مدیر اجرایی استودیوی هیلو، نیز توضیح داد که این استودیو قصد دارد تأکید بیشتری بر دریافت بازخورد از بازیکنان در مراحل اولیه توسعه پروژه‌ها داشته باشد. او گفت:« ما به دنبال دریافت بازخورد زودتر و گسترده‌تر از بازیکنان خود هستیم. این روند را با مجموعه The Master Chief Collection آغاز کردیم و در Halo Infinite نیز ادامه دادیم و می‌خواهیم در پروژه‌های بعدی خود آن را بیشتر کنیم. در نهایت، مسئله این نیست که ما چطور بازی را ارزیابی می‌کنیم، بلکه بلکه مسئله این است که بازیکنان چگونه آن را ارزیابی می‌کنند.»

در مورد پروژه‌های جدید Halo که در حال توسعه هستند، هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست. احتمالاً یکی از این پروژه‌ها Halo 7 (یا هر عنوان اصلی بعدی در این سری) خواهد بود، در حالی که شایعاتی نیز مبنی بر توسعه یک نسخه ریمستر جدید از Halo: Combat Evolved منتشر شده است. استودیو هیلو همچنان بر ایجاد تجربه‌های باکیفیت تمرکز دارد و این تغییرات نشان از تعهد آن‌ها به پیشرفت سری محبوب هیلو دارد.

این بود از خبر ساخت بازی هیلو جدید. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir