توسعه دهنده Insomniac تایید کرده است که Marvel’s Spider-Man 2 برای PC منتشر خواهد شد، همچنین گفته است که این بازی هیچ محتوای داستانی اضافی دریافت نخواهد کرد. Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 30 ژانویه برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی در Steam و فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود. استودیو Nixxes در کنار Insomniac Games ،PlayStation و Marvel Games برای توسعه و بهینه سازی نسخه رایانه شخصی بازی همکاری می‌کنند.

در پستی در وبلاگ پلی‌استیشن که تایید می‌کرد این بازی در ماه ژانویه برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، سونی پیشنهاداتی مبنی بر دریافت محتوای داستانی اضافی، شبیه به بازی اصلی Marvel’s Spider-Man را مطرح کرد. در پست گفته شد: در حالی که ما هیچ محتوای داستانی جدید برای Marvel’s Spider-Man 2 برنامه‌ریزی نکرده‌ایم، خوشحالیم که تمام محتوای منتشر شده قبلی خود را پس از عرضه به نسخه رایانه شخصی، از جمله New Game+، لباس‌ها و انواع رنگ‌های جدید، ویژگی‌های Photo Mode و بیشتر اضافه می‌کنیم.

در حالی که بازی اول چندین محتوای داستانی کوتاه‌ دریافت کرد، در نهایت بزرگترین محتوای داستانی بازی با عنوان Spider-Man: Miles Morales عرضه شد. این احتمال وجود دارد که عنوان اسپین آف دیگری برای Marvel’s Spider-Man 2 در نظر گرفته شود.

Marvel’s Spider-Man 2 با مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد. نسخه رایانه شخصی دارای گزینه‌های ray-tracing پیشرفته است. این عنوان همچنین دارای پشتیبانی از صفحه نمایش فوق عریض و گزینه‌های گرافیکی متعدد خواهد بود. جزئیات در مورد ویژگی‌ها و سیستم مورد نیاز در تاریخ بعدی فاش خواهد شد. Marvel’s Spider-Man 2 برای رایانه شخصی در دو نسخه Standard Edition و Deluxe با گزینه ارتقاء، درست مانند نسخه پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه استاندارد شامل آخرین به‌روزرسانی‌های Marvel’s Spider-Man 2 از زمان عرضه بازی بر روی PS5 است. این نسخه شامل 14 لباس جدید، حالت New Game+، لباس جدید، گزینه‌های زمان روز، دستاوردهای بعد از بازی، حالت اکشن فیگور در حالت Photo Mode، صفحه‌خوان و توضیحات صوتی است. نسخه Deluxe بازی دارای تمام محتوای نسخه استاندارد و موارد اضافی خواهد بود. این نسخه شامل پنج لباس انحصاری برای پیتر پارکر، پنج لباس انحصاری برای مایلز مورالس، دسترسی زود هنگام برای لباس Arachknight (پیتر)، دسترسی زودهنگام برای لباس Shadow-Spider (مایلز)، دسترسی زود هنگام برای گجت Web Grabber، 5 و موارد اضافی دیگر خواهد بود.

 

source

توسط funkhabari.ir