دانلود بازی Bakeru برای کامپیوتر

آپدیت v1.0.3 نسخه TENOKE اضافه شد

بازی Bakeru یک اثر پر اکشن است که در یک نسخه تخیلی از ژاپن اتفاق می‌افتد که فولکلور و جذابیت داستان‌های سنتی ژاپنی را با عناصر مدرن ادغام می‌کند. بازیکنان نقش شخصیت اصلی، باکرو را بر عهده می‌گیرند که برای رهایی 47 استان ژاپن از چنگال ارواح شیطانی، سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کند. این ارواح توسط Oracle Saitaro شوم و نیروهای فستیوال او رهبری می‌شوند و درگیری هیجان انگیز بین خیر و شر را در دنیایی زیبا ایجاد می‌کنند. این جهان ریشه در زیبایی‌شناسی رنگارنگ درام‌های دوره قدیمی ژاپنی دارد، اما با تأثیرات امروزی درهم‌تنیده شده که منجر به پس‌زمینه‌ای منحصربه‌فرد برای سفر شما می‌شود.

بازیکنان با مکان‌های الهام گرفته از معابد باستانی و شهرهای مدرن پرهیاهو مواجه می‌شوند که هر کدام مملو از جزئیات غنی، از شکوفه‌های گیلاس گرفته تا تابلوهای نئونی هستند. این به بازی ترکیبی هیجان انگیز از نوستالژی و مدرنیته می‌دهد. گیم پلی اصلی Bakeru حول محور اکشن سریع می‌چرخد که بازیکنان باید با استفاده از کنترل‌های ساده و در عین حال رضایت بخش، امواج دشمنان را شکست دهند. مبارزات بصری است و هم برای گیمرهای معمولی و هم برای کسانی که به دنبال یک تجربه اکشن متمرکزتر هستند قابل دسترسی است. طبل جادویی به باکرو اجازه می‌دهد تا حملات قدرتمند خود را برای پیروزی آزاد کند.

Bakeru دارای بیش از 50 مرحله است که هر کدام تجربه‌های گیم‌پلی متنوعی را ارائه می‌دهند. این مراحل فقط به نبردهای اکشن سنتی محدود نمی شود. تنوع در مراحل تضمین می‌کند که بازی در تمام طول گیم پلی تازه و هیجان‌انگیز باقی می‌ماند و بازیکنان را با پیشروی در چالش‌های سخت‌تر درگیر می‌کند. Bakeru یک بازی اکشن وحشی و پر جنب و جوش است که به دلیل محیط منحصر به فرد و ترکیبی از فولکلور ژاپنی با مکانیک های گیم پلی مدرن متمایز است. این بازی با کنترل‌های ساده و در عین حال روان، توانایی تبدیل شدن به قهرمانان افسانه‌ای و طیف گسترده‌ای از انواع مرحله، تجربه گیم‌پلی غنی و بسیار متنوعی را ارائه می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cats of the Tang Dynasty و Ghost Of Tsushima Directors Cut را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bakeru برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i7 4790
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750Ti
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i7-6900K / AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / Radeon RX 480
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Oracle Saitaro and his Festival Troops are using a bizarre festival to take over Japan. Bakeru travels to 47 Japanese prefectures to free Japan from the grip of evil spirits!
Bakeru takes place in “Fairy Tale Japan,” a mix of modern Japan and old period dramas, which is divided into more than 50 stages.

source

توسط funkhabari.ir