تقریبا دو سال پس از تایید ساخت، گزارش شده است که اقتباس تلویزیونی لایو اکشن آمازون از سری God of War سانتا مونیکا دوباره از ابتدا ساخته خواهد شد، زیرا شرکت‌های درگیر تصمیم به یک «جهت‌گیری خلاقانه متفاوت» گرفته‌اند.

طبق گزارش Deadline، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی «ریف جادکینز» که همچنین به عنوان شورانر در اقتباس Wheel of Time آمازون خدمت می‌کند، اکنون همراه با تهیه‌کنندگان اجرایی «هاوک اوستبی» و «مارک فرگوس» پروژه God of War را ترک کرده است.

سایت Deadline می‌گوید این سه نفر قبلا چندین فیلمنامه برای فصل اول God of War تکمیل کرده بودند، فیلمنامه‌هایی که توسط سونی و مدیران آمازون «تحسین» شده بودند. اما به نظر می‌رسد این افراد اکنون کنار گذاشته خواهند شد زیرا دو شرکت به دنبال یک جهت‌گیری خلاقانه متفاوت هستند.

منابع Deadline می‌گویند با وجود این تغییر، پروژه تلویزیونی همچنان یک دارایی مهم برای Prime باقی می‌ماند و سونی و آمازون اکنون به دنبال استخدام نویسندگان کاملا جدید برای سریال هستند.

God of War

وقتی آمازون در سال ۲۰۲۲ خبر ساخت اقتباس God of War را اعلام کرد، توضیح داد که این سریال سفر خطرناک کریتوس با پسر دور شده‌اش را دنبال می‌کند تا خواسته‌های آخر همسرش را برآورده کرده و خاکستر او را از بلندترین قله پخش کند.

اما کریتوس به زودی متوجه می‌شود این سفر یک ماموریت حماسی است که پیوندهای بین پدر و پسر را محک می‌زند و کریتوس را مجبور می‌کند با خدایان و هیولاهای جدید برای سرنوشت جهان مبارزه کند.

مشخص نیست که جهت‌گیری خلاقانه جدید آمازون و سونی برای سریال چه خواهد بود، اما با توجه به اینکه ایده اصلی برای اقتباس از حماسه نورس God of War بود، ممکن است تصمیم گرفته شده باشد که سریال را به نسخه‌های آینده سری مرتبط کنند. شایعاتی وجود دارد که سونی به دنبال احیای سه‌گانه اصلی است، بنابراین شاید سریال تلویزیونی به یونان باستان برود.

نتیجه هر چه باشد گزارش‌های مربوطه نشان می‌دهد که مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا سریال تلویزیونی لایو اکشن God of War به صفحه نمایش برسد. قبل از آن، آمازون فصل دوم اقتباس تحسین‌شده Fallout را در پیش دارد و حتی در یک زمان به دنبال ساخت سریال Mass Effect بوده است.

source

توسط funkhabari.ir