برخلاف انتظارات اخیر، Silent Hill 2 Remake به موفقیت چشم‌گیری دست یافته است. حالا سوال بسیاری این است که آیا استودیوی Bloober Team در آینده روی بازی‌های بیشتری از این سری کار خواهد کرد یا خیر. بر اساس گفته‌های خود این استودیو، چنین احتمالی کاملاً وجود دارد.

در مصاحبه با IGN، کارگردان و طراح بازی در Bloober Team بیان کرد که استودیو برای کار روی بازسازی دیگری از Silent Hill یا حتی ساخت یک نسخه کاملاً جدید از این فرنچایز آماده است. او در پاسخ به سوال مذکور گفت:

فکر می‌کنم ما همیشه آماده هستیم. اگر فرصت خوبی به ما داده شود، آن را خواهیم پذیرفت. باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد. مثل Silent Hill 2 که می‌توانی یک افسانه را بازسازی کنی. بنابراین، بله، من معتقدم هر چیزی ممکن است.

این اولین باری نیست که Bloober Team اشاره کرده که ممکن است به کار بر روی Silent Hill ادامه دهد. پیش از عرضه Silent Hill 2 Remake، مدیرعامل استودیوی سازنده اعلام کرده بود که این پایان ماجراجویی Bloober Team با کونامی (Konami) نیست. همچنین در سال گذشته، در مصاحبه‌ای با GamingBolt، تهیه‌کننده بازی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ادامه کار روی Silent Hill وجود دارد، گفته بود «هرگز نگو هرگز».

Silent Hill 2 در سه روز اول پس از انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت و مورد تحسین گسترده منتقدین قرار گرفت. بنابراین کونامی از عملکرد آن رضایت دارد و امیدواریم این موفقیت کافی باشد تا با همکاری دوباره با Bloober Team، پروژه‌ی دیگری را به روند توسعه وارد کنند.

در همین حال، Bloober Team اخیراً بازی Cronos: The New Dawn، یک عنوان علمی‌تخیلی ژانر وحشت را معرفی کرده است که سال آینده عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir