اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی خیال نقش با بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان و معرفی بازیگران مرد و زن فیلم خیال را در این صفحه اماده کرده ایم.

فیلم تلویزیونی و سینمایی «خیال نقش» توسط احمد فیضی کارگردانی شده است و داستان درام و جذابی را روایت میکند نویسنده این فیلم سیدعلیرضا حسینی و محمد سرجه پیما بر عهده داشته و در سال 195 تولید شده است این فیلم بارها از شبکه های مختلف صداوسیما از حمله شبکه امید و نمایش و آی فیلم بازپخش شده است.

اسامی بازیگران فیلم خیال نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم خیال نقش

  • قاسم زارع
  • حسین توشه
  • فاطمه سرلک
  • مانی رحمانی بازیگر نقش رضا
  • امیرعباس حمزه
  • مهدی نیک روش
  • مهدی رکنی
  • فاطمه سلیمانی
  • علی مقدم

اسامی بازیگران فیلم خیال نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد یک پسر نوجوان به نا رضا بوده که دانش اموز است اما چون خانواده اش از وضعیت مالی بدی برخوردار هستند کارگری هم میکند و در یک فرش فروشی به فعالیت میپردازد از سوی صاحبکارش آقای رضا نیز در حال ورشکسته شدن است او تلاش میکند که با ابتکار و خلاقیت از ورشکستی صاحبکارش نیز جلوگیری کند. رضا با «شیفته» (نقاش و طراح فرش) که سرمایه ای هم دارد صحبت می کند تا به کمک جلال بیاید اما …

بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر نقش رضا

بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر نقش رضا

مانی رحمانی با نام اصلی محمود رحمانی ، متولد ۱۲ ادریبهشت ۱۳۸۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او در تهران در خانواده‌ ای مذهبی به دنیا آمد و از وقتی به ۴ سالگی رسید علاقه‌ اش را به بازیگری نشان داد.

همین هم باعث شد او در کودکی در یک دفتر سینمایی تست بدهد و به عنوان هنرور انتخاب شود. بعد از آن رحمانی وارد دنیای بازیگری شد البته ابتدا در دو کار به عنوان هنرور حضور داشت.

بیوگرافی حسین توشه بازیگران فیلم خیال نقش 

بیوگرافی حسین توشه بازیگران فیلم خیال نقش

حسین توشه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است ، وی اصالتا جنوبی است. از مهم ترین آثار حسین توشه می توان به بازیگری در سریال پس از باران ، سریال برادر و سریال مامور بدرقه اشاره کرد.

حسین توشه نخستین بار در تلویزیون در سال 1377 در سریال دنیای شیرین دریا به کارگردانی منوچهر شمسایی و بهروز بقایی بازی کرده است.

اسامی بازیگران فیلم خیال نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی فاطمه سرلک بازیگران فیلم خیال نقش

کارگردانی و بازی در نمایش”بدون عنوان”؛ خمین، جشنواره تئاتر استانی؛ 1384 بازی در نمایش”یک بار برای همیشه” به کارگردانی”مهدی خسروی”؛ خمین؛ 1385 طراحی لباس در نمایش”آب، قاب، آب” به کارگردانی”مهدی محمدی”؛ خمین؛ 1385 طراحی لباس در نمایش”مجلس شادی” به کارگردانی”مهدی محمدی”؛ خمین؛ 1385 کارگردانی و طراحی لباس در نمایش”عاشورا به روایت تن‌ها”؛ خمین؛ 1385

source

توسط funkhabari.ir