آزمون تمرکز با شکارچیان : تنها 1 درصد افراد مانند شرلوک هلمز می توانند گوزنی که خودش را از چشم دید شکارچیان پنهان کرده است را در 5 ثانیه تشخیص دهند! ذهن و مغز خود را با این تصویر به چالش بکشید! گوزن پنهان شده در صحنه جنگلی را تنها در 5 ثانیه شناسایی کنید و ضریب هوشی و مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید. آیا برای چالش آماده اید؟

تصاویر معمایی و توهمات نوری پازل های مغزی جذابی هستند که نه تنها بینایی بلکه هوش شما را نیز به چالش می کشند. این تصاویر توهم نوری خیره کننده با تصاویر پنهان اغلب اشیاء را در دید ساده پنهان می کنند و توانایی شما را برای مشاهده سریع جزئیات دقیق آزمایش می کنند. در واقع، توانایی شما در حل این توهمات تحت فشار زمان ممکن است حتی به سطح IQ شما اشاره کند!

بنابراین، اگر آماده به چالش کشیدن خود هستید، در این تست تصویری شیرجه بزنید و با مشاهده گوزن پنهان در صحنه جنگل، ذهن تیز خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

آزمون تمرکز با شکارچیان

همانطور که در بالا اشاره شد چالش در تصویر کاملا مشخص است: در این تصویر ، دو شکارچی در یک جنگل ایستاده اند. به نظر می رسد که آنها به دنبال یک گوزن هستند، اما حیوان گریزان به طرز ماهرانه ای در معرض دید عموم پنهان شده است. با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با شکارچیان همراه باشید.

وظیفه شما این است که گوزن را فقط در پنج ثانیه پیدا کنید! آیا می توانید آن را انجام دهید؟ افرادی که مهارت‌های مشاهده استثنایی و ضریب هوشی بالایی دارند اغلب می‌توانند پازل‌های توهم نوری را تحت فشار حل کنند. اگر نمی توانید فوراً گوزن را تشخیص دهید، نگران نباشید – توهمات نوری برای فریب دادن چشم و مغز طراحی شده اند.

اگر در تشخیص گوزن موفق بودید، واقعاً مغز و بینایی قدرتمندی دارید که در حل معماهای تصویری آنلاین هستید. اگر هنوز گیج هستید، نگران نباشید! این پازل توهم نوری به گونه ای طراحی شده است که دشوار باشد. خود و دوستانتان را برای حل این تست توهم نوری به چالش بکشید! چقدر سریع می توانند گوزن را تشخیص دهند؟

آزمون تمرکز با شکارچیان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شکارچیان

ایا توانتسد حیوان فراری را در تصویر شناسایی کنید. شکارچیان هنوز در جستجوی این حیوان هستند؟ آیا می خواهید بیشتر تلاش کنید؟

باید بدانید که ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند.

ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

.

.

.

.

.

.

.

حیوان در این قسمت تصویر و پشت درخت ها پنهان شده است. آیا شاخ های این حیوان گریزپا را مشاهده کردید؟

آزمون تمرکز با شکارچیان

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir