این روزها بازی‌های موبایلی به طرز قابل توجهی محبوب‌اند. دسترسی خوب این بازی‌ها و همچنین تنوع بسیار زیاد آن‌ها سبب شده تا گیمرها بیش از هر زمان دیگری وقت خودشان را صرف تجربه بازی‌های موبایلی کنند. از همین‌رو اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، با معرفی ۴ مورد از بهترین بازی پانتومیم اندروید همراه ویجیاتو باشید. بازی‌هایی که می‌توانند یک انتخاب عالی برای دورهمی‌هایتان باشند.

بهترین بازی پانتومیم اندروید

بهترین بازی پانتومیم اندروید

پانتومیم یکی از سرگرم‌کننده‌ترین پارتی‌گیم‌هاست. جایی‌که شما باید از خلاقیت‌تان استفاده کنید و معماها و پازل‌های مختلف را با کمک هم تیمی‌هایتان پشت سربگذارید. طبیعتا تجربه پانتومیم آن‌هم در کالبد یک بازی موبایلی، هیجان‌انگیز و جذاب است. بنابراین همراه ما باشید تا سری به بهترین بازی پانتومیم اندروید از دسته بهترین بازی اندروید بزنیم.

ادا بازی


بهترین بازی پانتومیم اندروید

بد نیست که لیستمان را با یکی از بهترین بازی‌‌ های پانتومیم ایرانی شروع کنیم. ادا بازی از استودیوی هایاپ یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌ های پانتومیم حاضر روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای این بازی را برایتان رقم بزند. این بازی با آغوش باز گیمرها روبه‌رو شده به عنوان بهترین بازی پانتومیم اندروید شناخته می‌شود.

یکی از موضوعاتی که سبب جذابیت هرچه بیشتر این بازی اندرویدی شده، رابط کاربردی ساده آن است. به‌ طوری‌ که شما برای پیدا کردن معماها و همچنین انتخاب آن‌ها با مشکل چندانی روبه‌رو نخواهید شد. از همین‌رو اگر به دنبال یکی از بهترین بازی ‌‌های پانتومیم اندروید برای دورهمی‌هایتان هستید، بد نیست که سری به ادا بازی بزنید.



ناشر بازی:
هایاپ


دسته بندی:
تفننی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۲۵ مگابایت

Charades


بهترین بازی پانتومیم اندروید

اگر برایتان سوال است که چرا بازی پانتومیم تا به این اندازه محبوب شده، باید بگویم که خلاقیت و آزادی عمل بازیکنان این بازی در نحوه مطرح کردن معماهای آن، سبب خلق چنین موضوعی شده. به همین دلیل اگر فکر می‌کنید که فرد خلاقی هستید، بد نیست که در لیست بهترین بازی پانتومیم اندروید، سری به بازی Charades بزنید. این بازی که توسط استودیوی مستقلی به نام FatChicken Studios ساخته شده، تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌بار صرفا روی گوگل پلی استور دانلود شده است.

همچنین عملکرد خوب این بازی باعث شده تا گیمرها از تجربه آن رضایت کافی داشته باشند. به‌ طوری‌ که این بازی به میانگین امتیاز ۴.۱ از ۵ دست پیدا کرده. همچنین تنوع بسیار خوب موضوعات این بازی و طراحی دوست داشتنی منو و رابط کاربری آن، جزو دیگر دلایل محبوبیت این بازی‌اند.



ناشر بازی:
FatChicken Studios


دسته بندی:
تفننی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۳۰ مگابایت مگابایت

Charades & Headbands: Guess Up


بهترین بازی پانتومیم اندروید

اگر به دنبال یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌ های پانتومیم اندروید هستید، بد نیست که نیم‌نگاهی به بازی Charades & Headbands: Guess Up داشته باشید. این بازی که تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی‌های موبایلی است، تنوع بی‌نظیری از موضوعات مختلف را پیش‌رویتان قرار می‌دهد. موضوعاتی که شما با انتخاب هر یک از آن‌ها، قادر به تجربه بازی پانتومیم خواهید بود.

این بازی موبایلی دست‌پختی از استودیوی Cosmicode است و تاکنون بیش از ۵ میلیون‌بار دانلود شده. همچنین این بازی از سوی منتقدان و گیمرها نیز ستایش شده و به عنوان بهترین بازی پانتومیم اندروید نیز شناخته می‌شود که تجربه آن ابدا خالی از لطف نیست.



ناشر بازی:
Cosmicode


دسته بندی:
تفننی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۷۶ مگابایت مگابایت

پانتومیم | ادابازی دورهمی


پانتومیم | ادابازی دورهمی

در نهایت اجازه دهید که لیستمان را با بازی پانتومیم | ادابازی دورهمی به پایان برسانیم. قابلیت‌هایی که این بازی ارائه می‌کند، از آن یکی از بهترین‌های این لیست را ساخته‌اند. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا به بیش از ۲۰ هزار کلمه مختلف دسترسی داشته باشید. کلماتی که در دسته‌بند‌ی‌های مختلفی قرار دارند و شما می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

همچنین جالب است بدانید که بازی پانتومیم | ادابازی دورهمی یک بازی کاملا آفلاین موبایلی است و شما برای تجربه آن نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید. به همین دلیل تجربه این بازی نسبت به دیگر بازی‌های حاضر در این لیست، وسوسه‌انگیزتر است!



ناشر بازی:
استودیوی بازیگوشی


دسته بندی:
تفننی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۴۳ مگابایت مگابایت

جمع‌بندی


بهترین بازی پانتومیم اندروید

پانتومیم به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها شناخته می‌شود. همچنین به سبب جذاب بازی‌های موبایلی، می‌توان از این دسته از بازی‌ها روی اندروید برای داشتن تجربه‌ای بهتر از پانتومیم کمک گرفت. از همین‌رو ما در این مقاله از ویجیاتو به سراغ بهترین بازی های پانتومیم اندروید رفته‌ایم. همچنین از شما می‌خواهیم که نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید. بنظر شما بهترین بازی پانتومیم اندروید کدام است و کدام بازی می‌توانست در چنین لیستی جای داشته باشد؟

پانتومیم یک بازی چندنفره است که از طریق نمایشی بی‌کلام صورت می‌گیرد. بازیکن سوالات شرکت‌کننده‌ها را می‌شنود و تنها با حرکات سر و بدون گفتن حرفی به آن‌ها واکنش نشان می‌دهد.

بازی پانتومیم | ادابازی دورهمی یک بازی کاملا آفلاین موبایلی است و شما برای تجربه آن نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.

ادا بازی از استودیوی هایاپ، تنها ۲۵ مگابایت حجم دارد و انتخاب مناسبی برای افرادیست که به دنبال یک بازی کم حجم و جذاب‌اند.

source

توسط funkhabari.ir