دانلود بازی Blade Reborn Forge Your Destiny برای اندروید

در قلمرو Blade Reborn Forge Your Destiny که توسط Snail Games USA Inc ساخته شده، صلحی فریبنده زمین را در برمی‌گیرد، در حالی که نژاد شیطان به طور مخفیانه یک تهاجم بزرگ را برای غارت سنگ آهن مقدس ما برنامه ریزی می‌کند. اما نترسید، زیرا با فرا رسیدن تاریکی، دعوت به مبارزه نیز فرا می‌رسد. ما باید با استفاده از پژواک پیروزی‌های گذشته متحد شویم و خود را برای طوفان قریب‌الوقوع آماده کنیم. خود را مسلح کنید، در اعماق دنیای شروران غوطه ور شوید و در برابر سایه‌های خطرناک محکم بایستید. آماده شوید تا نژاد شیطان را به طور کامل از بین ببرید و از منبع آهن مهم و باارزش محافظت کنید.

بازیکنان این آزادی را دارند که یکی از سه کلاس قهرمان متمایز را کنترل کنند: جادوگر جاودانه، جنگجوی شکست ناپذیر یا قاتل مرگبار و خاموش. با بیش از 64 مهارت و استعداد مختلف در هر کلاس، فضای کافی برای سفارشی سازی وجود دارد. با ترکیبی از نبردهای هک اند اسلش، طلسم‌های ویرانگر و تکنیک‌های قاتل مرگبار، با دشمنان درگیر شوید. در طول نبردها سلاح‌ها را به طور یکپارچه تغییر دهید تا ترکیب‌های خاص را آزاد کرده و حتی بر سرسخت‌ترین دشمنان تسلط پیدا کنید. در بازی Blade Reborn، تجهیزات شما نشان دهنده سبک و مهارت شماست؛ پس سلاح‌های بی‌شماری را با ویژگی‌های خارق‌العاده کشف کنید.

ویژگی‌های بازی Blade Reborn Forge Your Destiny

  1. حضور شخصیت‌های متنوع
  2. اسلحه‌ها و مهارت‌های فراوان
  3. گرافیکی خیره کننده و زیبا
  4. چالش‌های فراوان و درگیرکننده
  5. کنترل‌های دقیق و ساده شده
  6. ساعت‌ها سرگرمی اعتیادآور

Blade Reborn Forge Your Destiny بازیکنان را دعوت می‌کند تا در یک سفر حماسی قهرمانانه، در مقابل تاریکی ایستاده و پیروزی را به ارمغان بیاورند. محیط‌های بصری خیره کننده و اکشن‌های نفس گیر در انتظار بازیکنان است. همچنین نباید گرافیک خارق‌العاده این بازی را فراموش کرد که شما را خیره خواهد کرد. پس وقت را تلف نکرده و سریعاً آن را دانلود و تجربه کنید.

بازی Blade Reborn Forge Your Destiny هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های BladeBound RPG Adventure Game و Yeager: Hunter Legend را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Blade Reborn Forge Your Destiny برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir