دانلود بازی Dragon Quest Monsters The Dark Prince برای کامپیوتر

بازی Dragon Quest Monsters The Dark Prince یک اثر نقش آفرینی است که در سال 2023 توسط Square Enix به عنوان بخشی از مجموعه طولانی مدت Dragon Quest Monsters منتشر شد. این بازی یک بازگشت قابل توجه برای این فرنچایز است و اولین بازی از این سری است که پس از Dragon Quest Monsters Joker 2 در سال 2011 در سطح بین‌المللی منتشر شد. این بازی توسط Tose توسعه یافته است و از سنت سری تمرکز بر جمع آوری، پرورش و پرورش هیولا پیروی می‌کند. نبرد در بازی با یک پیچ و تاب جدید جذاب در روایت و مکانیک گیم پلی ارائه شده و فرنچایز را وارد مرحله جدیدی می‌کند.

این بازی در دنیای فانتزی غنی Dragon Quest جریان دارد، اما به طور خاص به عنوان یک پیش درآمد و داستان فرعی برای Dragon Quest IV عمل می‌کند. قهرمان داستان Psaro، یک آنتاگونیست از Dragon Quest IV است و داستان بر ظهور او به عنوان یک جنگجوی هیولا در تلاش برای سرنگونی پدرش، Randolfo ظالم، پادشاه بی رحم هیولاها و فرمانروای قلمروی تاریک به نام Nadiria است. روایت به طرز هوشمندانه‌ای با داستان بزرگ‌تر Dragon Quest پیوند می‌خورد و با رویدادهای Dragon Quest IV همپوشانی دارد که به طرفداران قدیمی دید گسترده‌ای از داستان ارائه می‌دهد و ابعاد جدیدی به شخصیت‌ها می‌افزاید.

Dragon Quest Monsters The Dark Prince یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که بازیکنان با استفاده از تیم هیولاهای Psaro در نبردهای تاکتیکی شرکت می‌کنند. دقیقاً مانند سایر بازی‌های سری Dragon Quest Monsters، مکانیک کلیدی رام کردن و پرورش هیولا است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا فهرست قدرتمندی از موجودات را جمع‌آوری کنند تا به جای آنها بجنگند. بازیکنان می توانند دو هیولا را برای ایجاد یک هیولا جدید و بالقوه قدرتمندتر ترکیب کنند. این مکانیک اجازه آزمایش را می‌دهد و به بازیکنان این آزادی را می‌دهد تا تیم رؤیایی خود را بسازند و با دشمنان سرسخت مقابله کنند. تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Infinity Strash Dragon Quest The Adventure of Dai و Dragon Quest Builders را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dragon Quest Monsters The Dark Prince برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64-bit / Windows® 11
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3220
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 460 / NVIDIA® GeForce® GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64-bit / Windows® 11
Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 560 / NVIDIA® GeForce® GTX 950
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Compose your very own team of monsters from across the DRAGON QUEST series and engage in thrilling battles against your foes. Recruit monsters from the wild world around you and combine them to synthesize new creatures as you see fit. With over 500 monsters to choose from and a revamped synthesis system to explore, you can mix and match to you heart’s content to create your favorite cute critters and dastardly supervillains, as well as brand-new additions to the monstrous roll call.

source

توسط funkhabari.ir