اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی دختران انتظار با عکس و خلاصه داستان فیلم و معرفی بازیگران زن و مرد و بازیگران خردسال فیلم دختران انتظار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی دختران انتظار محصول سال ۱۳۷۸ به کارگردانی رحمان رضایی با بازی پارسا پیروزفر و نیکی کریمی یکی از فیلم‌های پربیننده در دهه ۷۰ بود آقای رحمان رضایی کارگردان این فیلم در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون آقای شانس و غریبه و نیکان و بچه غول را در کارنامه دارد این فیلم بارها از شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه نمایش و آقای فیلم بازپخش شده است.

اسامی بازیگران فیلم دختران انتظار +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم دختران انتظار

  • پارسا پیروزفر بازیگر نقش سعید
  • نیکی کریمی بازیگر نقش روشنک
  • شراره رخام بازیگر نقش شراره
  • امید متقی بازیگر نقش امیر
  • کامبیز دیرباز بازیگر نقش حسامی
  • ایمان خردمند بازیگر نقش منوچهر
  • فخرالدین صدیق شریف بازیگر نقش دکتر همایونفر

خلاصه داستانداستان فیلم

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد پسری به نام سعید با بازی پارسا پیروزفر بوده که دانشجوی پزشکی است او که دچار مشکلات مالی بسیار زیادی است تصمیم می‌گیرد یه دختر را پیدا کند و با او ازدواج صوری کند و بتواند از وام ازدواج مشکلات خود را حل کند.

این در حالیست که دختری به نام شراره عاشق سعید است و از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و از او می‌خواهد اگر با او ازدواج کند می‌تواند همه قرض‌هایش را بدهد اما سعید کم کم به روشنک علاقمند می‌شود.

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر نقش سعید در فیلم دختران انتظار

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر نقش سعید در فیلم دختران انتظار

پارسا پیروزفر در 22 شهریور 1351 در تهران به دنیا آمد. پدر پارسا نظامی و مادرش معلم دبیرستان بودند . جناب پیروزفر تحصیلات خود را در رشته نقاشی در دانشگاه های هنرهای زیبا ادامه داد و دارای مدرک لیسانس از این دانشگاه است.

پارسا پیروزفر بازیگری خود را با تئاتر دانشگاه استارت زد و اولین نقش خود را با فیلم ابراهیم به دست آورد. شروع فعالیت حرفه ای او با فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی انجام شد.

بیوگرافی نیکی کریمی بازیگر نقش روشنک

بیوگرافی نیکی کریمی بازیگر نقش روشنک

در بیوگرافی نیکی کریمی میخوانیم او تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری مترجم کتاب و عکاس هم است، او یکی از بهترین و تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره های گوناگون بین المللی ، از موفق ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به شمار می رود.

بیوگرافی شراره رخام بازیگر نقش شراره

بیوگرافی شراره رخام بازیگر نقش شراره

شراره رخام بازیگر تلویزیون درباره اینکه چرا در این چند سال در تلویزیون کم کارتر شده است، گفت: شاید فرصت نمی شد در این چند سال بتوانم در نقشی که دوست دارم، بازی کنم و از طرف دیگر نقش های پیشنهادی چندان خوب نبودند که بتوانم آنها را بپذیرم.

من در این چند سال بیشتر تله فیلم کار کردم و همین الان چند فیلم و سریال دارم که هنوز اکران یا پخش نشده اند.وقتی در سریال های مناسبتی تلوزیون نباشید این شائبه پیش می آید که بازی نمی کنید شاید چون در تلویزیون این گونه سریال ها بیشتر دیده می شوند و مردم آنها را بیشتر دنبال می کنند.

source

توسط funkhabari.ir