احتمالا در جریان باشید که استودیو ناتی داگ چند پروژه مختلف در دست ساخت دارد و یکی از این بازی ها قرار است آزادی عمل بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دهد. 

 ناتی داگ برای عناوینی داستان‌محور و خطی مانند Uncharted و The Last of Us بیشتر شهرت دارد، اما به نظر می‌رسد در بازی بعدی خود تغییرات بزرگی ایجاد کرده و بر ارائه آزادی عمل بیشتر به بازیکنان تمرکز دارد.

بر اساس گزارش جدیدی که در MinnMax Show منتشر شده است، شنیده‌ها از منابع مطمئن حاکی از آن هستند که بازی جدید این استودیو به بازیکنان آزادی عمل بیشتری نسبت به عناوین قبلی آن‌ها می‌دهد. بن هانسون به عنوان مجری همچنین این بازی را با یکی از عناوین بزرگ که آزادی عمل زیادی دارد، مقایسه کرد، ولی برای جلوگیری از ایجاد پیش‌فرض‌های نادرست در ذهن طرفداران، از ذکر نام آن بازی خودداری کرد.

ناتی داگ

این گزارش در حالی منتشر شده که اوایل امسال، نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog و کارگردان بازی‌های این استودیو، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بازی جدید آن‌ها پروژه‌ای بلندپروازانه است و کار روی آن به شدت سخت و استرس‌زا بوده است.

اینکه بازی جدید Naughty Dog چه میزان از آزادی عمل به بازیکنان می‌دهد و چگونه در مقایسه با شاهکارهای قبلی این استودیو قرار می‌گیرد، هنوز مشخص نیست. اما این تغییر رویکرد نشان از جاه‌طلبی‌های جدید این استودیو دارد و طرفداران می‌توانند منتظر تجربه‌ای متفاوت و نوآورانه از خالقان Uncharted و The Last of Us باشند.

همچنین باید اشاره کنیم که این استودیو احتمالا کار روی نسخه سوم لست آو آس را هم آغاز کرده است، اما احتمالا هنوز در فازهای اولیه توسعه قرار دارد و نباید انتظار عرضه آن در آینده نزدیک را داشته باشیم. 

source

توسط funkhabari.ir