استودیو Bloober Team که به تازگی با بازسازی Silent Hill 2 موفقیت بزرگی به دست آورده و بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است، جزئیاتی از بازی Cronos: The New Dawn که پروژه بعدی این استودیو است را معرفی کرده است. این عنوان جدید در جریان رویداد Xbox Partner Preview رونمایی شد و با یک تریلر سینمایی جذاب، فضای سوم شخص ترس و بقا را به نمایش گذاشت که در آن شخصیت اصلی با یک لباس زره‌پوش در حال مبارزه با موجودات ترسناک است. در ادامه با خبر جزئیاتی از بازی Cronos: The New Dawn، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست بازی Cronos: The New Dawn

جزئیات داستانی که اخیراً از طریق Xbox Wire منتشر شده، نشان می‌دهد که بازی Cronos در دو دوره زمانی مختلف جریان دارد، یکی از آن‌ها لهستان کمونیستی در دهه ۱۹۸۰ و یکی دنیای پسامدرن و آخرالزمانی که با پدیده‌ای به نام The Change تخریب شده است. بازیکنان نقش یک Traveler را برای گروهی به نام Collective بر عهده دارند و باید در این دنیای آینده به جستجوی درگاه‌هایی بپردازند که آنها را به دهه ۱۹۸۰ بازمی‌گرداند. مأموریت اصلی، پیدا کردن افرادی خاص در گذشته و استخراج چیزی به نام Essence از آنها برای بازگرداندن به آینده است. این احتمالاً توضیحی برای سرنوشت زن مسن در تریلر بازی است.

دشمنان در بازی Cronos موجوداتی هستند که از بقایای انسانیت به وجود آمده‌اند و بازیکنان باید در مبارزات، تصمیمات سریعی بگیرند تا زنده بمانند. این مبارزات احتمالاً ترکیبی از استراتژی و سرعت عمل را طلب می‌کنند، که بر اضطراب و ترس در مواجهه با دشمنان افزوده خواهد شد.

بازی Cronos: The New Dawn قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر شود و توسط خود استودیو Bloober Team منتشر خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این پروژه ممکن است همان Project C باشد که قبلاً قرار بود توسط Private Division منتشر شود، اما این ناشر از همکاری کناره‌گیری کرده است. همچنین، این استودیو در حال کار بر روی Project M با همکاری توسعه‌دهنده Serial Cleaners و Skybound Entertainment است.

این عنوان جدید با داستانی درباره سفر در زمان و عناصر ترس و بقا، می‌تواند گامی جدید و هیجان‌انگیز در کارنامه استودیو Bloober Team باشد و انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از سوی هواداران و بازیکنان مواجه شود.

این بود از خبر جزئیاتی از بازی Cronos: The New Dawn. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir