دانلود بازی Akimbot برای کامپیوتر

بازی Akimbot یک پلتفرمر اکشن و ماجراجویی سه بعدی است که در یک جهان علمی تخیلی غنی که توسط روبات‌ها پر شده جریان دارد. در این دنیای پر جنب و جوش و آینده نگر، بازیکنان در نقش Exe، یک ربات با مهارت حل مشکلات و همراه وفادار او، Shipset، بازی می‌کنند. آنها با هم یک سفر هیجان انگیز را برای خنثی کردن Evilware شرور آغاز می‌کنند. این شرور موجودی شیطانی است که قصد ویران کردن و تخریب در سراسر کهکشان را دارد. Akimbot ترکیبی از مبارزات و پلفترمینگ پیچیده را ارائه می‌دهد. مکانیک بازی حول سکانس‌های اکشن سریع می‌چرخد که بازیکنان در نبردهای پرانرژی شرکت می‌کنند.

مبارزات در این اثر هم متنوع و هم شدید هستند و دارای طیف وسیعی از سلاح‌ها است که بازیکنان می‌توانند در طول زمان آن‌ها را ارتقا دهند. این تسلیحات شامل شلیک سریع تا مواد منفجره سنگین است که هر کدام مزیت تاکتیکی متفاوتی را در نبرد ارائه می‌دهند. علاوه بر مبارزه، Akimbot تأکید زیادی بر پلتفرمینگ دارد. بازیکنان باید با استفاده از انواع توانایی‌های حرکتی در یک سری محیط‌های چالش برانگیز حرکت کنند. این شامل پرش‌های استاندارد، دویدن برای دور زدن حملات دشمن و دویدن روی دیوار برای عبور از زمین‌های خطرناک است. بخش‌های پلتفرمینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم هیجان‌انگیز و هم شدیداً سخت باشد.

جهان بازی بسیار وسیع و متنوع است و از چندین سیاره منحصر به فرد تشکیل شده که هر کدام محیط و چالش‌های خاص خود را دارند. با پیشرفت بازیکنان، آنها بات کوین، ارز درون بازی، به دست می‌آورند که می‌توان از آن برای ارتقا سلاح‌ها و توانایی‌های Exe استفاده کرد. دنیای علمی تخیلی Akimbot به شیوه‌ای بصری قابل توجه، با رنگ‌های پر جنب و جوش و نقاشی‌های تخیلی که دنیای رباتیک را زنده می‌کند، به تصویر کشیده شده است. این بازی خیره کننده با سلاح‌های متنوع، ارتقاهای جذاب و کاوش‌های غنی، ماجراجویی جذاب و پر اکشن را ارائه می‌دهد که توصیه می‌کنیم عاشقان ژانر اکشن تجربه آن را از دست ندهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های First Dwarf و Die by the Blade را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی  Akimbot برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 1500X / Equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 380 / Equivalent
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 1080p, Low Settings, 30 FPS

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11
Processor: AMD Ryzen 5 5600X / Equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia RTX 3060 Ti / Equivalent
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 1080p, High Settings, 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Gear up for Robot Mayhem, Action and Adventure! In this 3D, action-adventure platformer, play as Exe, an outlaw robot with his unexpected sidekick, Shipset, as you blast your way through armies of robots, control spaceships and forge your own path on a mission to save the universe from impending doom! Set in a sci-fi world where only robots exist, travel the galaxy and experience non-stop robot mayhem and explosive action! Their journey begins the way many great stories do – with a prison break.

source

توسط funkhabari.ir