دانلود بازی Marvels Midnight Suns برای پلی استیشن 5

بازی‌های ابرقهرمانی از آن دسته عناوینی هستند که همواره طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و مملو از ماجراجویی در قدم‌های قهرمان‌های محبوب ما هستند. شما در قالب این بازی‌ها که اغلب به شکل ماجراجویی و اکشن ساخته می‌شوند، ابرقهرمانی را کنترل کرده و با استفاده از قدرت‌های ویژه و خارق‌العاده‌اش به جنگ با پلیدی و دشمنان شرور می‌روید. اما اگر سبک همیشگی این بازی‌های ابرقهرمانی تغییر کند و گیم پلی جدیدی ارائه شود چطور؟ بازی Marvel’s Midnight Suns از استودیو Firaxis Games جدیدترین عنوان ابرقهرمانی در دنیای وسیع ماورل بوده که به جای روال همیشگی، سبک نقش‌آفرینی نوبتی و تاکتیکی را برای خود برگزیده تا طعمی متفاوت و جذاب از نبردهای فکری را با انواع قهرمان‌های معروف تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

یک ماجراجویی تاکتیکی در دنیای مارول

این بازی یک تلفیق مناسب از داستان جذاب، کاراکترهای به‌یادماندنی و معروف و المان‌های نقش‌آفرینی با مبارزات تاکتیکی است که از بازی‌های کارتی و نوبتی این‌چنینی الهام گرفته شده و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. داستان بازی در بخش‌های تاریکی از دنیای مارول جریان دارد، زمانی که باید با تیمی از ابرقهرمان‌ها همراه شده و به جنگ با خطرناک‌ترین موجودات شرور کهکشان بروید. این موجودات اهریمنی تحت کنترل Lilith و Chthon که دو ماهیت بسیار قدرتمند و خداگونه باستانی بوده، قرار دارند و نابودی کل جهان می‌تواند به‌سادگی توسط آن‌ها رقم بخورد.

کاراکتر منحصر به فرد شما

کاراکتر شما اما در این بازی مانند سایر بازی‌های ابرقهرمانی نبوده و قرار نیست که کنترل یکی از قهرمان‌های معروف را بر عهده داشته باشید. در این بازی شخصیتی به اسم Hunter را کنترل خواهید کرد که اولین قهرمان کاملاً منحصر به فرد و قابل شخصی‌سازی دنیای ماورل است. کاراکتر شما کاملاً بر اساس سلیقه خودتان شکل گرفته و می‌توانید قدرت‌های ویژه او را خودتان انتخاب کنید. در طول بازی باید یک گروه قدرتمند از متحدان را با سایر ابرقهرمان‌ها مانند Avengers و X-Men تشکیل داده و انواع مأموریت‌های خطرناک را در کنار آن‌ها به پایان برسانید.

گیم پلی سرگرم‌کننده با مبارزات تاکتیکی و نوبتی

از آنجا که سازنده این بازی، عنوان محبوب و پرطرفدار XCOM را در کارنامه خود دارد، باید انتظار گیم پلی جذاب و مشابه آن سری را داشته باشید. بازی Marvel’s Midnight Suns از مکانیک مبارزات نوبتی و تاکتیکی بهره‌مند ‌است و تمامی میدان‌های نبرد در آن تبدیل به یک صفحه شطرنج بزرگ با مهره‌های فوق پیشرفته می‌شود. شما باید با جایگیری قهرمان‌ها، استفاده از موانع و همچنین تاکتیک‌های مناسب، بتوانید بهترین حرکات را پیاده‌سازی کرده تا پیروز میدان شوید. این بازی با تلفیق این سبک از مبارزات با المان ابرقهرمانی، می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

زندگی در کنار ابرقهرمان‌ها

جدای از داستان جذاب، گرافیک دیدنی و گیم پلی تاکتیکی و پیچیده بازی، زندگی در کنار سایر ابرقهرمان‌ها، تعامل با آن‌ها و همچنین ساختن یک مقر بزرگ و پیشرفته به اسم Abbey برای نقشه ریختن، تجربه بازی را بیش از پیش لذت‌بخش خواهد کرد. شما در این مرکز مخفی، انواع مأموریت‌ها را به پایان رسانده، آیتم‌های جدیدی پیدا کرده و با انواع ابرقهرمان‌های معروف دنیای مارول ملاقات می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Phoenix Point و Marvel Avengers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Marvels Midnight Suns برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Marvel’s Midnight Suns is the ultimate crossover event combining the rich story, character relationships, customization and progression of an RPG with the tactical strategy and combat mechanics of a revolutionary new card-based tactics game. Set in the darker side of the Marvel Universe, you will forge unbreakable bonds with legendary Marvel Super Heroes and dangerous supernatural warriors in the fight against the world’s greatest threat yet…the demonic forces of Lilith and the elder god Chthon.

source

توسط funkhabari.ir