دانلود بازی RetroRealms Arcade برای کامپیوتر

بازی RetroRealms Arcade یک اثر مهیج با ادای احترام به گذشته است که به طرز ماهرانه‌ای هیجانات ترسناک را با جذابیت بازی های کلاسیک و قدیمی ادغام می‌کند. بازی با الهام گرفتن از فیلم‌های ترسناک کلاسیک و شخصیت‌های محبوب، به دنیای پیکسلی می‌روند که در آن چهره‌های نمادینی مانند مایکل مایرز و اش ویلیامز در دو ظاهر 16 بیتی متمایز و در عین حال به هم پیوسته در مرکز صحنه هستند. این بازی بازیکنان را دعوت می‌کند تا نه تنها لحظات مورد علاقه خود را از فرانچایز Halloween و سری Ash vs Evil Dead زنده کنند، بلکه در یک تجربه آرکید سریع که یادآور دوران طلایی صنعت گیم است نیز شرکت کنند.

RetroRealms Arcade با سبک پر جنب و جوش پیکسلی خود چشم‌ها را مجذوب می‌کند. جلوه‌های بصری این اثر به بازی‌های 16 بیتی کلاسیک بازمی‌گردد و گرافیک نوستالژیک را با جلوه‌های مدرن ترکیب می‌کند که هم برای علاقه‌مندان به سبک قدیمی و هم برای بازیکنان جدید جذاب خواهد بود. هر مرحله با دقت طراحی شده تا فضاهای وهم‌آور فیلم‌های اصلی را منعکس کند که دارای مناظر خالی از سکنه، اتاق‌های ترسناک و طراحی‌های دشمن جذاب است که به ریشه‌های ژانر وحشت ادای احترام می‌کند. مکمل جلوه‌های بصری، یک موسیقی متن نوستالژیک است که دارای اجرایی از تم‌های ترسناک نمادین مربوط به آن فیلم‌ها است.

RetroRealms Arcade با اکشن آرکید فوق‌العاده خود متمایز است. بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که مایکل مایرز یا اش ویلیامز را کنترل کنند. هر کدام از این کاراکترها یک سبک گیم پلی منحصر به فرد ارائه می‌دهند که بر توانایی‌های متمایز آنها تأکید می‌کند. مایکل، با رویکرد روشمند و مخفیانه خود، ترس بی امان شخصیت خود را تجسم می‌بخشد، در حالی که اش یک تجربه اکشن‌تر، طنزآمیز و با اره برقی ارائه می‌دهد. این بازی دارای مراحل متعددی است که از صحنه‌های کلیدی فیلم‌های مربوطه الهام گرفته‌اند. تجربه این بازی به گیمرهای علاقه‌مند به آثار کلاسیک و همچنین طرف‌داران فیلم‌های ترسناک قدیمی نیز شدیداً توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Supermoves و Night Slashers Remake را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی RetroRealms Arcade برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel(R) Core 2 Duo E7500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir