روز جهانی پوکی استخوان هر ساله در 20 اکتبر جشن گرفته می شود. این روز به آموزش مردم در مورد پوکی استخوان، علل، علائم، علائم هشدار دهنده، مدیریت و پیشگیری اختصاص داده شده است. هدف اصلی گرامیداشت روز جهانی پوکی استخوان، گسترش آگاهی جهانی در مورد بیماری‌های اسکلتی- عضلانی پوکی استخوان، سلامت استخوان و پیشگیری از فاکتور است.

تصاویر زیبا روز جهانی پوک استخوان ۱۴۰۳ +عکس و پوستر

در این روز جهانی پوکی استخوان، ما مأموریتی برای افزایش آگاهی، تشویق تشخیص زودهنگام و حمایت از تحقیقات پیشگامانه برای پیشگیری و درمان پوکی استخوان داریم. با هم، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که هیچ کس دیگر هرگز از بدبختی تشخیص دیرهنگام رنج نبرد.

پیام و شعار روز جهانی پوک استخوان ۱۴۰۳

تعداد مرگ و میر به دلیل شکستگی‌های با تراکم استخوان در کشورمان رو به افزایش است به خصوص درسنین بالای 50 سال این امار بیشتر شده است.

پیام و شعار زیبا روز جهانی پوک استخوان ۱۴۰۳ +عکس نوشته و تصاویر

به مناسبت روز جهانی پوکی استخوان تلاش کنید که یک رژیم غذایی منظم و قوی کلسیم داشته باشید و از استخوان های خود محافظت کنید. روز جهانی پوکی استخوان مبارک و سلامت باشید.

……

در این روز سلامت استخوان های خود را بهبود بخشید و از وضعیت بدن خود محافظت کنید. روز جهانی پوکی استخوان ایمن و سالم برای شما آرزومندیم.

پیام و شعار زیبا روز جهانی پوک استخوان ۱۴۰۳ +عکس و پوستر

در این روز استخوان های خود را دوست داشته باشید و از سلامت خود محافظت کنید. در این روز جهانی پوکی استخوان سالم و سلامت باشید.

متن های زیبا روز جهانی پوکی استخوان

به مناسبت روز جهانی پوکی استخوان، همه ما باید به یاد داشته باشیم که سلامت استخوان هایمان را در اولویت اول خود قرار دهیم و از آنها مراقبت کنیم. در این روز جهانی پوکی استخوان سالم و سلامت باشید.

……

از استعمال دخانیات و نوشیدن زیاد الکل بپرهیزید و استخوان های خود را از هر نوع ناملایمی محافظت کنید. در این روز جهانی پوکی استخوان مراقب باشید، سالم بمانید و ایمن باشید.

پیام و شعار زیبا روز جهانی پوک استخوان ۱۴۰۳ +عکس و پوستر

یک سبک زندگی سالم را در پیش بگیرید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. استخوان های شکننده خود را درمان کنید و قوی باشید. در این روز جهانی پوکی استخوان مراقب باشید، سالم بمانید و ایمن باشید.

……

موانع را بشکنید و قوی باشید. روز جهانی پوکی استخوان بسیار شاد، ایمن و سالم برای شما آرزومندیم.

پیام و شعار زیبا روز جهانی پوک استخوان ۱۴۰۳ +عکس و پوستر

source

توسط funkhabari.ir