اسامی بازیگران فیلم فرزانه (سینمایی) با بیوگرافی بازیگر نقش فرزانه و بازیگران مرد و زن و عکس و خلاصه داستان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی فرزانه تولید سال 1393 به کارگردانی مهدی محمدی بوده و دارای 89 دقیقه زمان میباشد و موضوع کودکانه و معنوی دارد  این تنها فیلمی بوده که توسط این کارگردان ساخته شده است و بیشتر کارهای او در عرصه بازیگری میباشد.

اسامی بازیگران فیلم فرزانه (سینمایی) +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم فرزانه

  • حمیدرضا جانباز
  • روشنک سه قلعه گی
  • حسین طاهری
  • ندا اسدی
  • پروا محزون
  • عباس طاهری
  • محمد جهانپا
  • امیرحسین رفیعا

حلاصه داستان

داستان فیلم « فرزانه » درباره یک دختر 9 ساله بوده که خود را اماده مراسم جشن تکلیف میکند اما درست یک روز قبل از این جشن وسایلی که باید در این مراسم بیاورد مثل چادر و مهر و … را گم میکند او برای اینکه بتواند این وسایل را بخرد به بازار محل زندگی خود که در بالای شهر است میرود اما در بالای شهر این موارد وجود ندارد.

اسامی بازیگران فیلم فرزانه (سینمایی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی حمیدرضا جانباز بازیگر فیلم فرزانه

حمیدرضا جانباز در آثاری همچون فیلم های “ایکس ری”، “ما همه با هم هستیم”، “مدیترانه”، “چهارشنبه”، “فرزانه”، “شغال”، “به کبودی یاس” و سریالهای “صفر بیست و یک (021)”، “تلخ و شیرین”، “هیولا”، “دیوار به دیوار 2″، “خون سرد” … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیوگرافی روشنک سه قلعه گی بازیگران فیلم فرزانه (سینمایی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی روشنک سه قلعه گی

روشنک سه قلعه‌گی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده»، فیلم سینمایی «امیر» و فیلم سینمایی «تابستان طولانی» فعالیت داشته است.روشنک سه قلعه‌گی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم روشنک سه قلعه‌گی در این سال، بازیگری در فیلم امیر به کارگردانی نیما اقلیما محسوب می‌شود.

بیوگرافی ندا اسدی بازیگران فیلم فرزانه (سینمایی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی ندا اسدی

ندا اسدی در آثاری همچون فیلمهای “پسر- مادر”، “فرزانه”، “با دیگران”، “کویر” و تله تئاتر “پشت پرچین ابن اماره” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ندا اسدی همچنین سابقه حضور در فیلم کوتاه “فرشته” و نمایشهای “مردی که …”، “پدر” را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

source

توسط funkhabari.ir