بازی‌های امروزی حجم بسیار زیادی از کنسول شما را درگیر خود می‌کنند. با گذشت زمان و بزرگ‌تر شدن بازی‌ها و پیشرفت گرافیکی آنها، هر روزه حجم آنها بیشتر نیز می‌شود. زمانی که شما بازی را با این وضعیت اینترنت دانلود می‌کنید، به همین راحتی خواهان حذف آن نیستید و نمی‌خواهید دیتا آن را از دست بدهید. در این مقاله از ویجیاتو، قصد داریم تا شما را با بهترین هاردهای Xbox Series S که می‌توانید برای کنسول خود تهیه کنید آشنا کنیم.


بهترین هارد Xbox Series S چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

شما برای اینکه بخواهید بهترین هارد Xbox Series S را برای خود انتخاب کنید، باید اول نسبت به نیاز خود به آگاهی برسید. اگر می‌خواهید یک هارد اکسترنال داشته باشید تا بتوانید گیم‌های خود را بر روی آن ذخیره کنید و هر زمان که خواستید آن را به حافظه اصلی کنسول خود انتقال دهید تا شروع به بازی کنید، باید یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا تهیه کنید که بتوانید هر مقدار که خواستید بازی بر روی آن ذخیره کنید.

از سمتی دیگر اگر می‌خواهید یک حافظه داشته باشید که بازی را بر روی آن نصب کنید و به صورت مستقیم از همان جا اقدام به اجرای بازی کنید، باید یک هارد اکسترنال SSD با سرعت بسیار بالا تهیه کنید که از پس این کار بر بیاید. البته تمام حافظه‌های SSD قابلیت اجرا به صورت مستقیم را ندارند و فقط آن دسته از SSDها این قابلیت را دارند که از طریق Expansion Slot کنسول Xbox Series S به پشت آن متصل می‌شوند.

تصویری از کنسول xbox series s.

از دیگر نکته‌هایی که باید به آن توجه کنید، قمیت است. با در نظر گرفتن اینکه آیا می‌خواهید ظرفیت بیشتر یا سرعت بیشتر، باید برای آن هزینه پرداخت کنید. اگر می‌خواهید سرعت بالا و یا ظرفیت بیشتری داشته باشید، باید به مراتب هزینه بیشتری کنید. هزینه رابطه مستقیم با ظرفیت و سرعت دارد. توجه داشته باشید برای اینکه هارد اکسترنال را به کنسول خود متصل کنید، باید در مرحله اول آن را فرمت کنید. این کار باعث می‌شود تمام اطلاعات شما پاک شود.


هارد اکسترنال HDD

هارد‌های اکسترنال HDD، یک انتخاب به صرفه برای ذخیره بازی‌ها با حجم بالا بر روی Xbox Series S است. شما می‌توانید بازی‌ها را به راحتی بر روی آن ذخیره کنید. البته HDD سرعت بالایی ندارد و انتقال بازی‌هایی که نیاز به SSD دارند ممکن است زمان گیر باشد.

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ، ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable، یکی از بهترین هارد xbox series s در بازار.

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ، یک انتخاب به صرفه برای ذخیره بازی‌های شما است. وزن این هارد اکسترنال ۱۷۰ گرم است و ظرفیت ۱ ترابایتی دارد. سرعت چرخش دیسک این هارد، ۵۴۰۰ دور در دقیقه است. یک درگاه USB 3 برای اتصال دارد. با استفاده از کابل USB 3، می‌تواند با سرعت ۵ گیگا بیت بر ثانیه انتقال داده انجام دهد و با کابل USB 2، تا ۴۸۰ مگابیت در ثانیه این سرعت کاهش پیدا می‌کند.

شما می‌توانید از این هارد برای اتصال به کامپیوتر شخصی ویندوزی و یا مکی خود استفاده کنید. هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable را در بازه قیمتی ۲ میلیون تومان الی ۲.۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

ظرفیت: ۱ ترابایت سرعت چرخش: ۵۴۰۰ دور در دقیقه
درگاه: USB 3.0 سرعت انتقال: تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
۴۸۰ مگابیت در ثانیه
وزن: ۱۷۰ گرم اندازه: ۲.۵ اینچ
نکات مثبت: قیمت مناسب
اتصال راحت
نکات منفی: سرعت پایین
ظرفیت کم

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Flex، ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال تو شیبا مدل Canvio Flex، از بهترین هارد xbox series s که در بازار می‌توان خرید.

هارد اکسترنال توشیبا، مدل Canvio Flex، از دیگر انتخاب مناسب و کم قیمت برای کنسول Xbox Series S است. این هارد اکسترنال ظرفیت ۱ ترابایتی دارد. وزن آن ۱۴۹ گرم است. سرعت چرخش آن ۷۲۰۰ دور در دقیقه است و خروجی Micro-B دارد. با استفاده از درگاه USB 3، سرعت انتقالی تا ۵ گیگابیت بر ثانیه به شما می‌دهد.

شما می‌توانید از این هارد اکسترنال برای اتصال به گوشی همراه، تبلت و کامپیوتر خود نیز استفاده کنید. همراه با هارد Canvio Flex، یک کابل USB 3.2 به Micro-B و Type-C به Micro-B نیز وجود دارد که می‌توانید به تمام دستگاه‌ها، از جمله کنسول Xbox Series S خود نیز متصل کنید. شما می‌توانید این هارد اکسترنال را بین قیمت ۳ میلیون تا ۳.۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

ظرفیت: ۱ ترابایت سرعت چرخش: ۷۲۰۰ دور در دقیقه
درگاه: Micro-B سرعت انتقال: تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
وزن: ۱۴۹ گرم اندازه: ۲.۵ اینچ
نکات مثبت: جنس بدنه بادوام
سرعت بهتر
نکات منفی: ظرفیت کم
خروجی Micro-B

هارد اکسترنال سیگیت مدل FireCuda، ظرفیت 2 ترابایت

هارد اکسترنال مدل FireCuda، از بهترین هارد xbox series s که در بازار وجود دارد.

هارد اکسترنال سیگیت، مدل FireCuda یک انتخاب مناسب‌تر برای کسانی است که به دنبال فضای بیشتر برای ذخیره سازی هستند. این هارد وزن ۱۶۷ گرمی دارد. ظرفیت آن ۲ ترابایت است و این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید به راحتی چندین بازی بر روی آن نصب کنید. خروجی این هارد از نوع Micro-B است.

این هارد اکسترنال برای بازی و کنسولی مانند Xbox Series S طراحی شده است. همراه با هارد Se FireCuda، یک کابل Micro-B به USB 3.0 نیز وجود دارد. همچنین طرح‌های مختلفی از این هارد در بازار وجود دارد که با همکاری مارول، از شخصیت‌های ابر قهرمانی این شرکت برای طراحی آن استفاده شده است و این هارد را بسیار خاص می‌کند. شما می‌توانید این هارد را بین بازه قیمتی ۳.۷۰۰ میلیون تومان الی ۴ میلیون تومان تهیه کنید.

ظرفیت: ۲ ترابایت سرعت چرخش:
درگاه: Micro-B سرعت انتقال: تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
وزن: ۱۶۷ گرم اندازه: ۲.۵ اینچ
نکات مثبت: طراحی زیبا
ظرفیت مناسب
نکات منفی: درگاه Micro-B
سرعت پایین

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Gaming ظرفیت 4 ترابایت

تصویر هارد اکسترنال Canvio Gaming، یکی از بهترین هارد xbox series s در بازار.

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Gaming، مدل گیمینگ Canvio Flex است که در همین مقاله معرفی شد. این هارد ظرفیت ۴ ترابایتی دارد و شما می‌توانید به راحتی هر مقدار بازی که می‌خواهید را بر روی آن ذخیره کنید. وزن این هارد، ۲۱۰ گرم است. سرعت چرخش هارد درایو آن ۷۲۰۰ دور در دقیقه است و خروجی Micro-B‌ دارد. سرعت انتقال بر روی این هارد با استفاده از USB 3 تا ۵ گیگابیت بر ثانیه نیز می‌رسد.

اتصال و استفاده از این هارد بر روی کنسول شما بسیار ساده است و از بهترین هارد های Xbox Series S به شمار می‌آید. همراه با هارد Canvio Gaming، یک کابل Micro-B به USB 3 نیز به دست شما می‌رسد. شما می‌توانید این هارد را در بازه قیمتی ۵ میلیون تومان تا ۵.۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

ظرفیت: ۴ ترابایت سرعت چرخش: ۷۲۰۰ دور در دقیقه
درگاه: Micro-B سرعت انتقال: تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
وزن: ۲۱۰ گرم اندازه: ۲.۵ اینچ
نکات مثبت: ظرفیت بالا
اندازه مناسب
نکات منفی: درگاه Micro-B

SSD اکسترنال

یکی دیگر از فضا‌های ذخیره سازی که می‌توانید برای کنسول Xbox Series S خود انتخاب کنید، SSD اکسترنال است که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای Xbox Series S محسوب می‌شود. سرعت SSD‌ نسبت به یک هارد HDD بسیار بیشتر است. شما می‌توانید به سرعت بازی مورد نظر خود را از SSD اکسترنال خود، داخل فضای ذخیره سازی بر روی کنسول انتقال دهید. می‌توانید مقاله تفاوت حافظه SSD و HDD را برای درک بهتر تفاوت‌‌ها بخوانید.

SSD اکسترنال کروشیال مدل X6 Portable، ظرفیت 1 ترابایت

SSD اکسترنال کروشیال مدل X6 Portable، یکی از مناسب‌ترین حافظه‌های جانبی برای xbox series s.

SSD‌ اکسترنال کروشیال مدل X6 Portable، یکی از انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال یک فضای ذخیره سازی جانبی پر سرعت برای کنسول Xbox Series S خود هستند است. این SSD وزن ۳۲ گرمی دارد. ظرفیت آن ۱ ترابایت است و ۵ برابر سریع‌تر از یک هارد اکسترنال HDD‌ است. درگاه اتصال Type-C نسل دو دارد که تا ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه را می‌تواند انتقال دهد.

شما می‌توانید این SSD را به راحتی به کنسول و یا کامپیوتر خود متصل کنید و با سرعت داده‌ها را به آن منتقل کنید. می‌توانید این SSD اکسترنال را بین بازه قیمتی ۴.۷۰۰ میلیون تومان الی ۵ میلیون تومان تهیه کنید.

ظرفیت: ۱‍ ترابایت سرعت خواندن متوالی: ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه
درگاه: Type-C سرعت انتقال: تا ۵۴۰ مگابایت بر ثانیه
وزن: ۲۱۰ گرم اندازه: ۲.۵ اینچ
نکات مثبت: سرعت بالا
وزن کم
نکات منفی: ظرفیت پایین

SSD اکسترنال سامسونگ مدل T7، ظرفیت 2 ترابایت

SSD سامسونگ مدل T7، یکی از بهترین SSD ها برای xbox series s.

SSD اکسترنال سامسونگ مدل T7، سریع، سبک و با ظرفیت بالا است که آن را به یکی از بهترین فضا‌های ذخیره سازی برای Xbox Series S تبدیل می‌کند. وزن آن ۷۲ گرم است و ظرفیت ۲ ترابایتی دارد. این SSD به دلیل داشتن درگاه اتصال Type-C نسل دو، از سرعت انتقال بالایی پشتیبانی می‌کند. همین باعث می‌شود تا ۱۰۵۰ مگابایت در ثانیه سرعت انتقال داشته باشد.

تنها با یک کابل، از این SSD برای گوشی، کامپیوتر و کنسول خود می‌توانید استفاده کنید. به راحتی در آن بازی انتقال دهید و از رو آن بازی بر روی Xbox Series S خود بریزید. شما می‌توانید این SSD را در بین قیمت‌های ۱۰ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان تهیه کنید.

ظرفیت: ۲ ترابایت سرعت خواندن متوالی: ۱۰۵۰ مگابایت بر ثانیه
درگاه: Type-C سرعت انتقال: تا ۱۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه
وزن: ۲۱۰ گرم اندازه: ۳.۵ اینچ
نکات مثبت: ظرفیت بالا
وزن بسیار پایین
نکات منفی: امکان اجرای بازی
نیازمند به SSD را ندارد

SSD اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WD Black C50، ظرفیت ۱ ترابایت

SSD وسترن دیجیتال مدل WD Black C50، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای xbox series s است.

اگر به دنبال انتخاب یک حافظه SSD هستید که با استفاده از درگاه پشت کنسول آن را متصل کنید، SSD‌ اکسترنال WD Black C50 می‌تواند بهترین انتخاب برای Xbox Series S شما باشد. این SSD وزن ۲۵ گرمی دارد. ظرفیت آن ۱ ترابایت است و از طریق درگاه Expansion پشت کنسول، به دستگاه متصل می‌شود.

سرعت این SSD با سرعت SSD داخل دستگاه یکسان است. همین ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید بازی‌هایی که بر روی آن ذخیره می‌کنید را به صورت مستقیم از روی آن اجرا کنید. شما می‌توانید این محصول را بین بازه قیمتی ۱۳ میلیون تومان الی ۱۴ میلیون تومان خریداری کنید.

ظرفیت: ۱ ترابایت سرعت خواندن متوالی:
درگاه: Xbox Expansion Slot سرعت انتقال: ۹۰۰ مگابایت بر ثانیه
وزن: ۲۵ گرم اندازه: ۱.۵ اینچ
نکات مثبت: اتصال راحت
قابلیت اجرا بازی
نکات منفی: قیمت بالا

SSD اکسترنال سیگیت مدل Expansion Card

SSD‌ اکسترنال سیگیت مدل  Expansion Card، یکی بهترین هارد xbox series s.

بهترین هارد یا SSD برای Xbox Series S، اس اس دی اکسترنال سیگیت مدل Expansion Card است. وزن این SSD ۶۸ گرم است. دو ظرفیت ۱ ترابایتی و ۲ ترابایتی ازآن در بازار موجود هستند که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

مانند WD Black C50، این حافظه جانبی نیز از طریق درگاه Expansion که پشت کنسول است به آن متصل می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید بازی‌ها را به صورت مستقیم بر روی آن ذخیره و بازی کنید. شما می‌توانید ظرفیت ۱ ترابایتی این SSD بین بازه قیمتی ۱۲ میلیون تومان الی ۱۴ میلیون تومان تهیه کنید. همچنین برای تهیه ظرفیت ۲ ترابایتی آن باید بین بازه قمیتی ۲۰ میلیون تومان الی ۲۳ میلیون تومان، هزینه پرداخت کنید.

ظرفیت: ۱ یا ۲ ترابایت سرعت خواندن متوالی:
درگاه: Xbox Expansion Slot سرعت انتقال: ۴۶۸ مگابایت بر ثانیه
وزن: ۶۸ گرم اندازه: ۱.۵ اینچ
نکات مثبت: اتصال راحت
قابلیت اجرا بازی
نکات منفی: قیمت بسیار بالا
کمیاب

بهترین هارد Xbox Series S

در این مقاله شما با بهترین انتخاب‌ها برای هارد اکسترنال و SSD برای کنسول Xbox Series S آشنا شدید. البته شما می‌توانید از تمام این موارد برای کنسول series x خود نیز استفاده کنید. توجه کنید که برای استفاده از هارد اکسترنال، حتما باید آن را فورمت کنید. این کار باعث می‌شود اطلاعاتی که بر روی هارد وجود دارد پاک شود. همچنین SSD مخصوص ایکس باکس، به شما قابلیت بازی کردن به صورت مستقیم را می‌دهد.

اگر شما می‌خواهید هزینه کمتر کنید و فضای بیشتر داشته باشید، باید هارد اکسترنال را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید سرعت بالا داشته باشید باید هزینه بیشتر انجام دهید و SSD اکسترنال تهیه کنید.

برای انتخاب بهترین هارد Xbox Series S، ظرفیت بالا، اتصال راحت و قیمت مناسب، باید پارامتر‌هایی باشد که در زمان خرید به آنها توجه می‌کنید.

بهترین SSD برای Xbox Series S آن دسته SSD هایی هستند که توسط وسترن دیجیتال و سیگیت برای اتصال از طریق درگاه Expansion کنسول xbox طراحی شده‌اند.

source

توسط funkhabari.ir