استودیو گوریلا گیمز از پایان روند تولید بازی LEGO Horizon Adventures خبر داد. این اثر جدید از سری هورایزن به‌صورت رسمی گلد شد و دیسک فیزیکی آن آماده تولید خواهد بود. این اولین بازی از آثار انحصاری پلی‌استیشن است که با فرمت لگو ساخته شده و قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. هر چند پلی‌استیشن از انتشار این بازی برای کنسول ایکس‌باکس خودداری کرده است.

بازی لگو هورایزن محصول مشترک استودیوهای گوریلا گیمز و Gobo است. گوبو بیشتر نقش استودیو پشتیبان را در طی سالهای اخیر ایفا کرده و در ساخت بازی‌هایی مانند هاگوارتز لگسی شریک بوده است. بازی لگو هورایزن تجربه‌ای متفاوت با Horizon Zero Dawn خواهد بود و سبک طراحی آن مناسب برای خانواده‌ها است و برای نمونه یک پدر و پسر می‌توانند همراه یکدیگر آن را تجربه کنند. طول بازی نیز حدود هفت تا هشت ساعت است و در نتیجه نیاز به‌صرف ده‌ها ساعت وقت نیست.

یکی از ویژگی‌های این بازی متفاوت، امکان تجربه دونفره یا کوآپ است. یکی از گیمرها می‌تواند کنترل ایلوی را بر عهده بگیرد و دیگری نیز کاراکتر وارل. هر چند کراس‌پلی بین پلتفرم‌ها فعال نیست و اگر فردی روی کامپیوتر بازی کند و دیگری روی پلی‌استیشن 5، امکان تجربه گروهی را نخواهند داشت. البته گزینه تجربه آفلاین فعال است و کافی است دو کنترلر داشته باشید تا بازی را تجربه کنید.

بازی LEGO Horizon Adventures

جزئیات بازی لگو هورایزن ادونچرز

داستان بازی LEGO Horizon Adventures همچنان در مورد تلاش ایلوی برای یافتن مادرش است. هر چند این بازی مشابه عناوین لگو دیگر ساخته نشده است. گوریلا گیمز توسعه اثر را در دست داشته و سعی کرده تا دنیای بازی هورایزن را از دید قطعات لگو نشان دهد. نتیجه آن طبق نظر وب‌سایت‌های مطرح مثبت بوده است. وب‌سایت IGN که دمو دو ساعته بازی را تجربه کرده از گیم پلی رضایت دارد و معتقد است که این بازی می‌تواند طرفداران خودش را پیدا کند.

نبردهای بازی لگو هورایزن برعکس عناوین اصلی بسیار سریع و مهیج دنبال می‌شود. دشمنان از چپ و راست حمله می‌کنند و شما باید با استفاده از تکنیک‌ها و سلاح‌های موجود به آنها حمله کنید. نیازی به مخفی‌کاری نیست و جریان بازی، سرعت زیادی دارد. همچنین دو کاراکتر اصلی نیز به همدیگر کمک می‌کنند و شکست دادن دشمنان به شکل گروهی، تجربه‌ای رضایت‌بخش توصیف شده است. کاراکترها یک سری قابلیت‌های تازه می‌توانند یاد بگیرند که در جنگ با دشمنان و ربات‌ها تأثیرگذار است. یک سری فعالیت‌های جانبی مانند پیدا کردن قطعات لگو نادر طراحی شده و به‌طور کل با یک بازی جمع و جور و جالب روبه‌رو هستیم.

بازی LEGO Horizon Adventures روز چهاردهم نوامبر برابر با 24 آبان برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

source

توسط funkhabari.ir