دانلود بازی Airplane Pilot Sim برای اندروید

بازی Airplane Pilot Sim از تیم i6 Games، یک شبیه ساز پرواز است که تجربه‌ای هیجان انگیز و خاص را برای علاقه‌مندان به هوانوردی تجاری ارائه می‌دهد. این بازی که برای اندروید طراحی شده، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا کنترل یک هواپیمای تجاری را در دست بگیرند و آن را در سناریوها و محیط‌های مختلف با درجه واقع گرایی بالایی هدایت کنند. این بازی حول خلبانی یک هواپیمای تجاری بزرگ در 20 مرحله مختلف می‌چرخد ​​که هر کدام چالش‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. آن‌ها از پروازهای ساده تا مأموریت‌های پیچیده‌تر شامل آب و هوای بد، خرابی هواپیما یا سایر مشکلات در پرواز را شامل می‌شود.

هدف اصلی بازیکن این است که اطمینان حاصل کند که همه مسافران به سلامت به مقصد خود می‌رسند و از مناظر و موانع مختلف در مسیر عبور می‌کنند. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه‌های پرواز در دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌کند و هر مرحله به تدریج در سختی افزایش می‌یابد. با پیشروی بازیکنان، آنها باید با محیطی پویا مبارزه کنند که نه تنها شامل زمین‌های مختلف مانند جزایر گرمسیری، شهرها و جنگل‌ها، بلکه شرایط آب و هوایی متفاوت نیز می‌شود. بازی عواملی مانند رعد و برق، بادهای تند و تند و تلاطم را معرفی می‌کند که همگی می‌توانند پرواز را دشوارتر کنند و سفر شما را به‌یادماندنی‌تر خواهند کرد.

ویژگی‌های بازی Airplane Pilot Sim

  1. مناسب خلبانان حرفه‌ای
  2. شرایط مختلف آب و هوا
  3. مأموریت‌های متنوع
  4. کنترل‌های بهینه شده
  5. گرافیک زیبای سه بعدی
  6. طرفداران زیاد در دنیا

Airplane Pilot Sim یک بازی شبیه‌سازی پرواز جذاب و واقعی است که هم به گیمرهای معمولی و هم علاقه‌مندان به پرواز یک تجربه خلبانی معتبر را ارائه می‌دهد. با کاوش در جهان باز، کنترل‌های دقیق کابین خلبان، محیط‌های پویا و مأموریت‌های چالش برانگیز، هیجان پرواز یک هواپیمای تجاری را به دستگاه‌های تلفن همراه می‌آورد. پس هر چه سریع‌تر آن را دانلود کنید.

بازی Airplane Pilot Sim هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Airplane Flight Simulator 3D و PicaSim flight simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Airplane Pilot Sim برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir