دانلود بازی Railroad Corporation 2 برای کامپیوتر

بازی Railroad Corporation 2 یک اثر استراتژیک راه آهنی است که بازیکنان را در اوایل قرن بیستم در نقش یک مدیر راه آهن قرار می‌دهد. این دوران با رشد صنعتی و گذار از بخار به لوکوموتیوهای الکتریکی و دیزلی مشخص شده است. در این بازی، هدف اصلی شما ساختن و مدیریت یک امپراتوری راه آهن گسترده با ایجاد خطوط، اتصال شهرها و حمل و نقل مؤثر کالاها در سراسر جهان پویا و در حال گسترش است. داستان بازی در دوران محبوب شدن برق می‌گذرد (دورانی مهم در تاریخ راه‌آهن) که فناوری به سرعت در دنیا در حال تکامل بود. اوایل دهه 1900 شاهد تغییرات عمده‌ای از لوکوموتیوهای بخار به قطارهای برقی بود.

شما باید انتقال بین دو دوره مختلف را با ساخت انواع مناسب لوکوموتیو برای کارهای مختلف مدیریت کنید و مطمئن شوید که شبکه شما برای فناوری‌های جدید بهینه شده است. پس‌زمینه تاریخی بازی نه تنها بر انواع قطارهای موجود تأثیر می‌گذارد، بلکه بر انواع صنایع و شهرهایی که در طول بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید و رشد می‌کنید نیز تأثیر می‌گذارد. شما باید به صورت استراتژیک بین شهرها، منابع و صنایع با در نظر گرفتن زمین، موانع جغرافیایی و خطاهای احتمالی در شبکه خود، مسیرهایی را ایجاد کنید. برنامه ریزی مسیر کارآمد برای به حداکثر رساندن سود بسیار مهم است، زیرا بر سرعت و قابلیت عبور کالاهای شما تأثیر می‌گذارد.

بازیکنان می‌توانند بین انواع قطارها از جمله لوکوموتیوهای برقی و دیزلی یکی را انتخاب کنند. هر نوع قطار نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد؛ به‌عنوان‌مثال، قطارهای برقی ممکن است در مسیرهای خاصی کارآمدتر باشند، اما به خطوط برقی نیاز دارند که هزینه بیشتری دارد. ستون فقرات اقتصادی امپراتوری راه آهن شما بر اساس حمل و نقل کالا بین شهرها و صنایع است. شما باید با اتصال کارخانه‌ها به منابعی مانند زغال سنگ، فولاد یا نفت، عرضه و تقاضا را به طور مؤثر مطابقت دهید و سپس محصولات نهایی را به مراکز شهری تحویل دهید. اگر به بازی های شبیه ساز راه آهن و قطارها علاقه دارید، این بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Railway Empire 2 India و Settlements Rising را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Railroad Corporation 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit), Windows 11 (64 bit)
Processor: Intel Core i5 6400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX970 or RX580
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card with latest drivers
Additional Notes: The minimum system requirements target playability in the most complex scenarios on 1080p. Older hardware can likely run the game with adjusted expectations as long as it supports DX11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit), Windows 11 (64 bit)
Processor: i5 9600K or Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: RTX 3060 or RX 5700 XT
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the city’s bustling heart, amid the clatter of trains and the bustle of commuters, your journey begins. As you step into your newly established office, a map spreads out before you, and with dreams of the corporation in mind, you’re ready to lay the foundations of your railroad legacy. The city streets may be crowded, but your path is clear—forge ahead, build your network, and rise to greatness.

source

توسط funkhabari.ir