شرکت آمازون در طی نمایشگاه گیمزکام امسال از سریال ویژه‌ای مرتبط با بازی‌های مشهور به نام Secret Level رونمایی کرد. یکی از قسمت‌های انیمیشن سریال مرحله مخفی مربوط به بازی جدید Warhammer Space Marine 2 است. جزئیات اولیه این قسمت با همکاری استودیو گیمز ورکشاپ اعلام شده و به نظر می‌رسد که ادامه داستان ستوان تیتوس را در این سریال جدید خواهیم دید.

انیمیشن سریال Secret Level شامل پانزده قسمت مستقل است که هر کدام بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده‌اند. سازندگان انیمیشن مشهور عشق، مرگ و ربات‌ها پشت این اثر هستند و قرار است اولین قسمت روز بیستم آذر از طریق سرویس آمازون پرایم پخش شود. یکی از قسمت‌ها که مربوط به بازی وارهمر است، تجربه‌ای مهم برای طرفداران بازی Space Marine 2 خواهد بود. قرار است این قسمت ویژه نقش یک مرحله مخفی را ایفا کند و داستان تیتوس را ادامه دهد.

استودیو گیمز ورکشاپ با انتشار مطلب تازه‌ای نوشته که دیو ویلسون از جمله کارگردان‌های سریال Secret Level در واقع انیمیشن‌های بازی وارهمر را بیست سال پیش طراحی کرده است. او یکی از طراح‌های ارشد بازی استراتژی Warhammer 40K: Dawn of War بوده و صحنه‌ی سینمایی آغازین بازی را ساخته است. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری آن را بهترین اثر استراتژی سری وارهمر می‌دانند و خصوصاً از کیفیت انیمیشن‌های آن تعریف می‌کنند.

دنباله Space Marine 2 سریال Secret Level

قسمت ویژه وارهمر در سریال Secret Level

گیمز ورکشاپ در ادامه نوشت که ستوان تیتوس در تریلر معرفی سریال مرحله مخفی حضور داشت. کلیو استندن، صداپیشه این کاراکتر در بازی اسپیس مرین 2 در تیم تولید سریال ویژه آمازون حضور دارد. استودیو در ادامه تائید کرد که این قسمت ویژه نقش «دنباله بازی Space Marine 2» را خواهد داشت و وقایع پایان کمپین داستانی بازی را دنبال می‌کند: «اگر بازی را تمام کرده باشید، می‌دانید که آن کلاه‌خود ویژه تیتوس چه معنی دارد. این انیمیشن، پایان بازی را مثل یک مرحله مخفی دنبال می‌کند.»

خطر فاش شدن پایان بازی Space Marine 2

در صورتی که بازی اسپیس مرین 2 را تمام کرده باشید، می‌دانید که تیتوس در نهایت یک کلاه‌خود از سوی مارنئوس کالگار به‌ پاس تقدیر بابت شکست دادن نیروهای Chaos دریافت می‌کند. ستوان تیتوس سپس به یک مأموریت مخفی و اسرارآمیز فرستاده می‌شود. قرار است این مأموریت مخفی در طی سریال جدید آمازون روایت شود. در نتیجه اگر بازی را تمام کرده‌اید، لازم است که سریال Secret Level را هم تماشا کنید.

بازی‌های مختلفی در اقتباس انیمیشنی آمازون حضور دارند. حتی بازی Concord‌ سونی نیز یک قسمت ویژه خواهد داشت. گفتنی است هفت قسمت اول روز بیستم آذر پخش می‌شوند که شامل بازی وارهمر می‌شود. هفت قسمت بعدی نیز روز 27 آذر در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: IGN

source

توسط funkhabari.ir