استودیو Hazelight، سازنده بازی‌های مشهوری مانند It Takes Two هفته گذشته از ساخت یک اثر جدید خبر داد. جوزف فارس، مدیر استودیو، تصویری از این پروژه منتشر کرد و همچنین سرنخی در مورد عنوان یا اسم رسمی آن در اختیار طرفداران قرار داد. افشاگر مشهور بازی‌های ویدیویی اما عنوان این بازی را فاش کرد.

billbil-kun از جمله افشاگران مشهور بازی‌های ویدیویی، خبر تازه‌ای در مورد اثر جدید استودیو هیزلایت منتشر کرد. او اعلام کرد که اسم این بازی، Split Fiction خواهد بود و اینکه ساخت آن از دو سال پیش آغاز شده است. او به جزئیات این بازی نپرداخته اما می‌توان به گمانه‌زنی پرداخت و به نظر می‌رسد که بار دیگر با یک بازی کوآپ دونفره روبه‌رو هستیم.

به نظر می‌رسد که این بازی امکان تقسیم صفحه به اشکال مختلف را می‌دهد. می‌توان صفحه را وسط دو نیم کرد یا به شکل عمودی و افقی و حتی اریب. عنوان Split Fiction نیز با آنچه جوزف فارس در صفحه توییتر خود گفته بود همخوانی دارد. او حرف اول و آخر بازی را فاش کرده بود و جالب است که هیچ‌کدام از کاربران توییتر، موفق به حدس درست عنوان بازی نشدند. اسپلیت فیکشن نشان می‌دهد که نه‌تنها ممکن است صفحه به دو نیم تقسیم شود، بلکه داستان نیز احتمالاً تکه‌تکه خواهد بود و دو نفر در کنار یکدیگر، داستان را تکمیل خواهند کرد.

سازنده It Takes Two بازی Split Fiction

بازی جدید سازنده It Takes Two

سازنده بازی It Takes Two به نظر آماده رونمایی از اثر بعدی است. مراسم گیم اواردز ممکن است زمان مناسبی برای معرفی این بازی باشد. این اثر بار دیگر توسط شرکت EA Originals منتشر خواهد شد و در نتیجه اثری مولتی پلتفرم خواهد بود. استودیو هیزلایت در طی چند سال اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. بازی ایت تیکس تو توانست جایزه بهترین اثر سال را دریافت کند و بدون شک بازی بعدی آنها توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

سالروز تاسیس استودیو Hazelight در ماه نوامبر است و ممکن است که معرفی رسمی حتی قبل از گیم اواردز صورت بگیرد. داخل تصویر در مورد تاریخ انتشار بازی نیز سرنخی وجود دارد. بعید به نظر می‌رسد که این بازی در سال آینده میلادی منتشر شود، پروژه هنوز پیشرفت آن‌چنان زیادی نداشته است. هیزلایت تا زمانی که آماده نباشد، اثر را منتشر نمی‌کند و فشاری از سوی ناشر حس نمی‌کند. باید دید اثر جدید آنها در چه مورد خواهد بود و Split Fiction دقیقاً چه معنی دارد. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید تجربه‌ای مشابه A Way Out تکرار خواهد شد؟

منبع: TheGamer

source

توسط funkhabari.ir