در جریان مصاحبه‌ای با کارگردان هنری استودیوی Guerrilla Games پیرامون بازی LEGO Horizon Adventures، بحث محیط‌های آخرالزمانی و در نتیجه عنوان Killzone به میان آمد.

روی پوستما (Roy Postma)، کارگردان هنری استودیوی Guerrilla، در گفت‌وگویی با The Washington Post پیرامون انتخاب یک محیط آخرالزمانی متفاوت و نه چندان تیره و تاریک نسبت به Killzone گفت:

به عنوان یک تیم، همان زمانی که پروسه ساخت Horizon را آغاز کردیم، می‌دانستیم کار ما با Killzone تمام شده است. به عنوان یک استودیو، ما به یک پَلِت رنگی و قالب تازه نیاز داشتیم. این انتخاب آگاهانۀ ما بود که به سمت نقطۀ مقابل Killzone برویم. من فکر می‌کنم حالا تم‌ها، کاراکترها و داستان برای سنین مختلف قابل درک است.

استودیوی Guerrilla از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ پنج نسخه از سری Killzone برای ۴ کنسول مختلف عرضه کرد. با ورود سونی به عرصۀ عناوین سرویس محور و نیاز شدیدی که به آثار شوتر اول شخص دارد، بسیاری امید داشتند تا یک روز ریبوت Killzone را ببینیم، اما صحبت‌های اخیر کارگردان هنری استودیوی Guerrilla چندان امیدوارکننده نیست.

source

توسط funkhabari.ir