در جریان مصاحبهای با کارگردان هنری استودیوی Guerrilla Games پیرامون بازی LEGO Horizon Adventures، بحث محیطهای آخرالزمانی و در نتیجه عنوان Killzone به میان آمد.
روی پوستما (Roy Postma)، کارگردان هنری استودیوی Guerrilla، در گفتوگویی با The Washington Post پیرامون انتخاب یک محیط آخرالزمانی متفاوت و نه چندان تیره و تاریک نسبت به Killzone گفت:
به عنوان یک تیم، همان زمانی که پروسه ساخت Horizon را آغاز کردیم، میدانستیم کار ما با Killzone تمام شده است. به عنوان یک استودیو، ما به یک پَلِت رنگی و قالب تازه نیاز داشتیم. این انتخاب آگاهانۀ ما بود که به سمت نقطۀ مقابل Killzone برویم. من فکر میکنم حالا تمها، کاراکترها و داستان برای سنین مختلف قابل درک است.
استودیوی Guerrilla از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ پنج نسخه از سری Killzone برای ۴ کنسول مختلف عرضه کرد. با ورود سونی به عرصۀ عناوین سرویس محور و نیاز شدیدی که به آثار شوتر اول شخص دارد، بسیاری امید داشتند تا یک روز ریبوت Killzone را ببینیم، اما صحبتهای اخیر کارگردان هنری استودیوی Guerrilla چندان امیدوارکننده نیست.
source