انجام حرکات نمایشی نیازمند آمادگی بدنی بالایی است که اگر در این زمینه توان یا انرژی کافی ندارید می‌توانید از طریق یک بازی پارکور به انجام حرکات مدنظر خود بپردازید.

امروزه گزینه‌های بسیاری در این زمینه عرضه شده‌اند که با حضور در آنها می‌توانید تا حدودی با سختی‌های انجام این نوع حرکات آشنا شوید. برای درک بهتر این موضوع تعدادی از بازی‌های برتر که برای اندوید و کامپیوتر عرضه شده‌اند را برایتان گردآوری کرده‌ایم. در این میان با نصب یک بازی پارکور (Parkour) برای موبایل می‌توانید در مکان‌های مختلفی سرگرمی‌های طولانی مدتی را برای خود به ارمغان بیاورید پس این فهرست را از دست ندهید و با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی محبوب برای عاشقان پارکور

در رابطه با تجربه یک بازی ایده‌آل در این زمینه باید بدانید که تعداد محدودی از بازی پارکور برای کامپیوتر معرفی شده است زیرا در این زمینه به سراغ ارائه بهترین‌ها رفته‌ایم که بدون تردید با حضور در آنها، دیگر نیازی به تجربه عناوین دیگر نخواهید داشت. هیجانات بسیاری در ماموریت‌های این عناوین وجود داشته است که تجربه آنها بدون دریغ می‌تواند سرگرمی خوبی را برایتان به همراه داشته باشد.

1. بازی Rooftops & Alleys: The Parkour Game برای کامپیوتر

بازی‌های هیجان انگیز در مورد پارکور

یکی از عناوینی که باعث می‌شود هیجان واقعی را در گیم‌ها تجربه کنید، بازی پارکور برای کامپیوتر خواهد بود که در این زمینه یکسری بازی‌های مناسب طراحی شده است. عناوین پارکور به شما امکان می‌دهند همانند دنیای واقعی به انجام حرکات و تکنیک‌های خاص بپردازید با مهارت پرش از انواع ساختمان و موانع عبور کنید. نرده‌ها، سکوها، میله‌ها، وجود همگی این آیتم‌ها باعث می‌شود کار پارکور را به بهترین شکل انجام دهید و بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهید، سری چالش‌ها و ماموریت‌های ویژه‌ای در این بازی وجود داشته که با قرارگیری در هر یک از آنها می‌توانید به میزان لول خود اضافه نمایید. همچنین اگر یک حرکت را چند بار تکرار کنید بدون شک در انجام مجدد آن بهتر عمل خواهید نمود. در ابتدای بازی قفل یکسری حرکات عجیب‌تر باز نیست اگر هر یک از ماموریت‌های خواسته شده را کامل انجام دهید جمع آوری امتیاز باعث می‌شود هر کدام را که دوست دارید بازگشایی کرده و از آن در چالش‌های بعدی استفاده کنید. تمامی واکنش‌های شخصیت اصلی بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده که این موضوع تجربه گیم را واقع گرایانه‌تر می‌کند.

همچنین بخوانید :

2. بازی Mirror’s Edge برای کامپیوتر

بازی‌های هیجان انگیز در مورد پارکور

بازی‌های پارکور برای کامپیوتر بدون شک دارای گرافیک و طراحی بهتری هستند و پلیرها آزادی بیشتری را برای انجام دادن درست حرکات خواهند داشت. به عنوان Faith، در پشت بام‌ها و کوچه‌های شهر حرکت می‌کنید و از مهارت‌های پارکور خود برای پیشی‌گرفتن و مانور دادن به موانع‌ای که در مسیر شما هستند، استفاده می‌کنید. این بازی ترکیبی هیجان انگیز از اکشن سریع و داستان سرایی عمیق است؛ زیرا شما اسرار پنهان را کشف خواهید کرد و با نیروهای قدرتمندی که به دنبال ساکت کردن شما هستند، مقابله می‌کنید. به عنوان شخصیت اصلی، شما باید از هوش و چابکی خود برای زنده ماندن در دنیایی استفاده کنید که در آن حقیقت یک ویژگی نادر بوده و خطر در هر گوشه‌ای در کمین است. آیا می‌توانید حقیقتی که در پشت جنایتی وجود داشته را کشف کرده و نام خود را پاک کنید یا مانند یک جنایتکار معمولی تحت تعقیب قرار خواهید گرفت؟ شما یک دونده ماهری هستید که از توانایی‌های آکروباتیک خود برای حرکت در شهر و فرار از دشمنان استفاده می‌کنید. این بازی شما را به چالش می‌کشد تا روی پای خود ایستاده و از محیط به نفع خود استفاده کنید و از یک پشت بام به پشت بام بعدی بپرید و با کمک تکنیک‌های پارکور از دیوارها بزرگ رد شوید.

3. بازی Ghostrunner برای کامپیوتر

بازی‌های هیجان انگیز در مورد پارکور

بازیکنان نقش یک جنگجوی پیشرفته سایبرنتیک معروف به Ghostrunner را بر عهده می‌گیرند که باید در منظره شهری پر از خطرات و موانع حرکت کند. بازیکنان با استفاده از ترکیبی از حرکات به سبک پارکور و مهارت‌های مبارزه با دقت مرگبار، باید دشمنان را از بین ببرند و بر چالش‌ها غلبه کرده تا اسرار تاریک شهر را کشف کنند. گیم پلی سریع بازی نیاز به بازتاب‌های فوری و تفکر استراتژیک دارد؛ زیرا اگر مراقب نباشید دشمنان می‌توانند به سرعت بر بازیکنان چیره شوند. با این حال، با توانایی‌های منحصربه‌فرد شخصیت و زرادخانه پر از سلاح‌ که بازیکنان در اختیار دارند، این گیم یک عنوان مبارزه‌ای پارکور حالت را به وجود خواهد آورد. علاوه بر گیم پلی شدید، بازی یک دنیای بصری خیره‌کننده را نیز ارائه می‌دهد، با زیبایی شناسی خیره‌کننده و موسیقی متن فوق العاده‌ای که محیط آینده و دیستوپیایی بازی را به وجود می‌آورد. مهم‌ترین ویژگی که باعث می‌شود در این بازی پیروز شده و به مسیر خود ادامه دهید انجام دادن دست حرکات آن هم در زمان مناسب خواهد بود. برای عبور از موانع سخت از مهارت‌های پارکوری خود استفاده کرده و در نهایت به کمک شمشیر قدرتمند تمامی دشمن را به سرعت شکست دهید. با پیشروی بیشتر در بازی هم دشمنان و هم موانع محیط برایتان سخت‌تر خواهد شد و باید از تفکر استراتژیک خود برای نتیجه گرفتن استفاده کنید. در حالت آنلاین این بازی پارکور چند نفره می‌توانید تجربه بهتری را از بازی دریافت کنید.

همچنین بخوانید :

4. بازی Parkour GO برای اندروید

بازی‌های هیجان انگیز در مورد پارکور

بدون شک بهترین بازی‌های پارکور برای موبایل و دستگاه‌های اندرویدی نیز وجود دارد. سبک و نوع استایل این گیم‌ها باعث شده تا پلیرهای زیادی به سمت آن جذب شوند، با قرارگیری در نقش شخصیت اصلی و تلاش برای انجام حرکات نمایشی به یکی از بهترین پارکور کاران تبدیل شوید و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید. برای یک شخصی که مسلط به همچین مهارت‌هایی است هیچ در بسته‌ای وجود نخواهد داشت. بازی پارکور باعث می‌شود مسیرهای جدیدی را به وجود آورید و به راه خود ادامه دهید. در این گیم سری موانع و مشکلات پیچیده بر سر راه شما قرار دارد که باید از تمامی آنها عبور کرده و به مقصد نهایی برسید. در ابتدا ممکن است کار کمی دشوار به نظر برسد اما رفته رفته با مسلط شدن به این حرکات قادر هستید مسیرهای جدیدی را جایگزین قسمت‌های اصلی کنید. البته باید خوش بین باشیم چراکه یکسری سطح‌های شیب‌دار نیز وجود دارد و باعث می‌شود با رفتن روی آنها پرش‌های فوق العاده‌ای را انجام دهید این موضوع به بالا رفتن می‌تواند کمک زیادی بکند. پس به سرعت دست بکار شده و برای رسیدن به مقصد اصلی تلاش کنید.

5. بازی Vector برای اندروید

بازی‌های هیجان انگیز در مورد پارکور

بازی پارکور برای موبایل یکی از آن دسته از گیم هاست که باعث می‌شود هیجان و آدرنالین بیشتری را تجربه نمایید؛ چراکه با شروع بازی قادر هستید حرکات فوق العاده‌ای را انجام دهید و از اکثر بلندی‌ها و موانع عبور نمایید. وکتور یکی از محبوب‌ترین گیم‌های اندرویدی در این زمینه به شما امکان می‌دهد در سری مراحل فرار قرار گرفته با انجام حرکات نمایشی از دست مخالفان فرار کنید. این عنوان انقدر موفق عملکرد که سازندگان تصیم به عرضه نسخه دوم گرفتند. البته با اضافه شدن یکسری ویژگی‌ها و آیتم‌های جدیدتر که تجربه‌ای سرگرم‌کننده را در اختیار پلیرها قرار می‌دهد. برای شخصیت وکتور همه چیز تکراری و یکنواخت به نظر می‌رسید، انسان‌های تحت کنترل که می‌بایست یکسری وظایف را هر روز تکرار کنند بدون کوچکترین خستگی که همین موضوع باعث شد او از ساختمان به بیرون بپرد، فقط برای رها شدن. اینجاست که دنیای پارکوری برای او آغاز می‌شود و می‌بایست با انجام حرکات دقیق از دست دشمنان فرار کند. بازی دارای یکسری فصل‌های مشخص شده است که در آن‌ها مراحل متنوعی جاگذاری شده و باید تمامی آنها را انجام دهید و سکه‌های موجود را جمع کرده تا در نهایت فصل‌های جدیدتر را بازگشایی کنید.

6. بازی Rooftop Run برای اندروید

بازی‌های هیجان انگیز در مورد پارکور

سری گیم‌ها در دسته بندی و ژانرهای متفاوت وجود دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را داراست. هر یک از این سبک‌ها بازی‌های فوق العاده‌ای را در خود دارند و باعث می‌شوند کاربران ساعات زیادی سرگرم شوند. بازی پارکور یکی از آن دسته از گیم هاست که امکان می‌دهد در کنار سرگرمی مقداری هیجان را نیز تجربه نمایید. در این سبک از بازی‌ها پلیرها باید از تمامی موانع و آیتم‌های موجود بر سر راهشان استفاده کنند و با عبور از آنها به مسیر اصلی ادامه دهند. هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی یک پارکور کار را بگیرد! پس همانند آنها عملکرده و به سرعت مسیرهای جدیدی را برای خود به وجود آورید. یکی از نکاتی که این سری گیم‌ها را جذاب می‌کند وجود بازی پارکور چند نفره است که امکان می‌دهد با دیگر دوستان خود به انجام حرکات نمایشی بپردازید، همچنین برای تقویت مهارت‌ها نیز قادر هستید با یکدیگر وارد رقابت شده و ثابت کنید چه کسی پارکور کار بهتری است. در بازی پارکور برای موبایل هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. فقط باید به ترس‌های خود غلبه کرده و با قرارگیری در لبه پشت بام‌ها به دویدن مشغول شوید و در زمان درست با پریدن حرکات نمایشی را انجام دهید.

سخن پایانی

مقاله بهترین بازی‌های پارکور برای موبایل و کامپیوتر نیز به پایان رسید و در این باره سعی شد بهترین گیم‌ها در این سبک برایتان معرفی شود. همواره انجام بازی‌های پارکور برای موبایل و کامپیوتر یک تجربه فوق العاده و شگفت انگیز است. تمامی عناوینی که معرفی شدند برای تجربه در دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین، بازی‌هایی مانند Rooftop Run و Vector برای موبایل نیز تجربه‌ی جذابی از بازی‌های پارکور ارائه می‌دهند. به هر حال، این بازی‌ها برای تمرین مهارت‌های حرکتی، تنظیمات ذهنی و تقویت رضایت حاصل از انجام و یاد گرفتن حرکات پارکور بسیار مفید هستند. اگر در این زمینه بازی دیگر می‌شناسید حتما آن را در نظرات معرفی کنید.

منتخب کاربران

source

توسط funkhabari.ir