بازی جدید شاهزاده پارسی یکی از بهترین آثار سال 2024 بود که به نظر فروش آن مورد رضایت مدیران یوبی‌سافت قرار نگرفته است. یک یوتیوبر نزدیک به یوبی‌سافت گزارش داد که تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown منحل شده است و همچنین دنباله این اثر ساخته نمی‌شود. با انتشار بسته الحاقی داستانی ماسک تاریکی، کار استودیو سازنده به پایان رسید و به نظر می‌رسد که بازی دیگری با فرمت مترویدوانیا ساخته نخواهد شد.

یک یوتیوبر به نام Gautoz با تعدادی از اعضای استودیو مون‌پلیه یوبی‌سافت مصاحبه کرده و متوجه شده که تیم سازنده بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده منحل شده است. این یوتیوبر مدعی است که دنباله این بازی در برنامه کاری استودیو قرار داشته، اما پس از فصل بهار، تنها چند آپدیت و یک دی‌ال‌سی چراغ سبز دریافت کرده است. اعضای استودیو البته خوش‌بین مانده‌اند و حتی ایده‌ی دنباله بازی Prince of Persia: The Lost Crown را مطرح کرده‌اند. در نهایت این تلاش‌ها به شکست می‌انجامد و تیم سازنده سعی می‌کند تا حداقل چراغ سبز ساخت دو دی‌ال‌سی را دریافت کند.

یوبی‌سافت یک نمودار فروش مشابه آثار بلاک‌باستر برای شاهزاده پارسی در نظر گرفته و در نهایت بازی نتوانسته در حد انتظار مدیران عمل کند. این یوتیوبر معتقد است که ساخت دنباله می‌توانست به فروش بازی اول هم کمک کند و یوبی‌سافت باید فروش در بلندمدت را در نظر می‌گرفت. هر چند مدیران برعکس فکر می‌کنند و بلکه دنباله یک اثر زمانی ساخته می‌شود که از فروش شماره اول رضایت داشته باشند. در حال حاضر تیم سازنده نیز منحل شده و هیچ امیدی به ساخت یک بازی دیگر با این فرمت وجود ندارد.

دنباله بازی Prince of Persia: The Lost Crown

لغو دنباله Prince of Persia: The Lost Crown

به نظر می‌رسد که تولید بازی Prince of Persia: The Lost Crown بسیار خوب پیش رفته است. موارد کرانچ و فشار کاری گزارش شده، اما استودیو روحیه‌ی عالی داشته است. اعضای استودیو به همدیگر کمک کرده‌اند و حتی افرادی که روی بازی Beyond Good and Evil 2 کار می‌کرده‌اند و از این پروژه خسته شده بودند هم اجازه‌ی کار در تیم شاهزاده پارسی را پیدا کردند. این تیم هوای یکدیگر را داشته‌اند و جو بسیار خوبی ایجاد شده بود. استودیو مون‌پلیه در طی چند ماه اخیر بیشتر اعضای آن تیم را کنار گذاشته و در حال حاضر این گروه منحل شده است.

یوبی‌سافت معتقد است که این بازی فروش قابل‌توجهی نداشته است و انتظار بیشتری از آن داشت. این در حالی است که شاهزاده پارسی: تاج گمشده از لحاظ فنی و کیفی مورد تحسین قرار گرفت. امتیازهای عالی دریافت کرد، اما به نظر مورد بی‌مهری گیمرها قرار گرفته است. گیمرها چندان علاقه‌ای نسبت به خرید بازی‌های یوبی‌سافت نشان نمی‌دهند. در صورتی که منتظر آثار مشابه The Lost Crown بودید، باید بگوییم که دیگر تیمی برای ساخت چنین بازی وجود ندارد. نظر شما چیست؟‌ آیا بازی جدید شاهزاده پارسی را پسندید؟‌

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir