ترفندهای زیبایی زنان کره ای: پوست کره‌ای‌ها درخشش فوق‌العاده‌ای دارد. مصرف غذاهای خاص و پیروی از یک روتین پوستی منحصربه‌فرد موجب شده تا کره‌ای‌ها پوست فوق‌العاده صاف و زیبایی داشته باشند. اکثر کره‌ای‌ها به صورت روزانه از ماسک‌های طبیعی و محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌کنند. اما راز پوست کره‌ای‌‌ها چیست؟ در این مطلب بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک با ترفندهای زیبایی زنان کره ای به طور کامل آشنا خواهید شد..

ترفندهای زیبایی زنان کره ای

کره ای ها برای سالم نگهداشتن پوستِ خود اقدامات زیادی انجام می‌ دهند؛ اما سؤال اینجاست که این اقدامات چیست. این مطلب چشمک را تا آخر مطالعه کنید تا ماسک هایی را که کره ای ها از آن برای سلامت و زیبایی پوست خود استفاده می‌ کنند را به شما معرفی کنیم. این ماسک ها در واقع ترفندهای زیبایی زنان کره ای است.

استفاده از بخور گرم

برای داشتن پوست صاف و بدون نقص کره‌ای باید بیشتر از بخور آب گرم استفاده کنید. بخور دادن موجب باز شدن منافذ پوست و حذف آلودگی‌ها می‌شود. برای بخور دادن به روش کره‌ای‌ها باید مستقیما در مقابل بخار آب گرم قرار بگیرید و با نوک انگشتان خود پوست را به صورت دورانی و به سمت بالا ماساژ دهید. این کار را برای پنچ تا هفت دقیقه ادامه دهید.

استفاده از قانون 424

خانم های آسیایی یک روش ساده زندگی دارند و آن هم باعث می شود که زیبایی واقعی را تجربه کنند. آنها طبق قانون 424 به مدت 10 دقیقه صورت خود را می شویند و آن را جایگزین یک حمام کامل می کنند.

در چهار دقیقه اول بقایای میکاپ و چربی های صورت را پاک می کنند سپس با کف و فوم شوینده به مدت 2 دقیقه صورتشان را می شویند و بعد به مدت 4 دقیقه صورت و گردن را آب کشیده و شستشو می دهند.

همچنین برای این که اثربخشی کارشان بیشتر شود، از تونر مرطوب کننده هم استفاده می کنند. معمولاً بهتر است که زمان استفاده از تونر بیشتر از 4 ثانیه بعد از اتمام شست و شو نشود.

ترفندهای زیبایی زنان کره ای

 ورزش روزانه پوست

کره‌ای‌ها روی پوست خود حساسیت زیادی دارند و از همین رو به شدت برای داشتن پوستی شفاف و زیبا تلاش می‌کنند. اکثر مردم کره برای داشتن پوستی زیبا و بدون نقص از ورزش پوست استفاده می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های پوست این است که باید لب‌های خود را غنچه کنید و سپس سرتان را بالا بگیرید و لب‌ها را به همین شکل به سمت چپ و راست حرکت دهید. ماساژ دادن عضلات صورت به سمت بالا نیز یکی دیگر از بهترین ورزش‌های پوستی است که موجب سفتی پوست می‌شود و از افتادگی پوست صورت شما جلوگیری می‌کند.

تمیز کردن پوست صورت

یکی از مهم‌ترین رازهای پوست کره‌ای، پاکسازی عمیق پوست به صورت روزانه است. کره‌ای‌ها معمولا در چند مرحله پوست خود را تمیز می‌کنند. ابتدا برای پاکسازی پوست از فوم‌های شستشو استفاده می‌کنند و در ادامه از یک پاک‌کننده روغنی و سپس از میسلار واتر و تونر برای پاکسازی پوست استفاده می‌کنند. بعضی از کره‌ای‌ها نیز پس از پاکسازی پوست از یک لیمو ترش برای تمیز کردن کامل پوست و روشن شدن رنگ پوست خود استفاده می‌کنند.

لایه‌برداری پوست

یکی دیگر از کارهایی که کره‌ای‌ها در روتین پوستی خود انجام می‌دهند، لایه‌برداری پوست است. کره‌ای‌ها به جای استفاده از محصولات لایه‌بردار پوست خود را با حوله یا پارچه تمیز می‌کنند. برای این کار یک حوله نرم را در آب ولرم قرار می‌دهند و سپس آن را می‌فشارند. در ادامه حوله را در جهت بالا روی پوست می‌کشند تا آلودگی‌های پوستی کاملا تمیز شود.

استفاده از ماسک‌های پوستی

حقیقت این است که راز پوست کره‌ای‌‌ها در مراقبت‌هایی که به طور مداوم انجام می‌دهند، نهفته است. مردم کره به خصوص خانم‌ها همیشه از ماسک‌های ورقه‌ای و انواع ماسک‌های طبیعی استفاده می‌کنند. کره‌ای‌ها معتقد هستند که پوست ما هر روز به آبرسانی و تغذیه نیاز دارد و از همین رو برای تقویت پوست خود از ماسک زغال، ماسک چای سبز و انواع ماسک‌های مختلف استفاده می‌کنند.

ترفندهای زیبایی زنان کره ای

ماسک عسل و زردچوبه

راز زیبایی پوست کره ای ها، یک قاشق غذا خوری عسل، مقدار کمی زردچوبه و به میزان لازم شیر را با یکدیگر ترکیب کرده و به صورتِ خود بزنید و بعد از 15 دقیقه صورت تان را با آب ولرم بشویید.

ماسک شیر و ژلاتین

راز زیبایی پوست کره ای ها، یک قاشق غذاخوری پودر ژلاتینِ بدون مزه را با دو قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید؛ سپس ترکیبِ به دست آمده را کمی حرارت داده و آن را به صورت تان بزنید و بعد از 15 دقیقه بشویید.

ماسک اوتمیل (جودوسر)

یک قاشق غذاخوری اوتمیل را با یک قاشق غذاخوری شیر و عسل ترکیب کنید و آن را به صورت تان بزنید؛ سپس به آرامی اسکراب کنید و بعد صورت خود را آبکشی کنید.

ماسک شکر قهوه ای و عسل

راز زیبایی پوست کره ای ها، یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید؛ سپس آن را به صورت تان بزنید و صبر کنید تا خشک شود و بعد آن را بشویید.

زیبایی زنان کره ای

ماسک روغن طبیعی همراه با برنج

راز زیبایی پوست زنان کره ای، خانم های کره ای معمولاً خیلی در معرض آفتاب قرار می گیرند و همین باعث می شود که در طول زمان پوست شان تیره شود. به همین دلیل آن ها سعی می کنند راهکارهایی را در پیش بگیرند تا از تیرگی پوست شان جلوگیری شود. معمولا از ماسک روغن طبیعی و برنج استفاده می کنند. این ماسک را فقط برای پوست صورت استفاده نمی کنند، بلکه آن را روی کل بدن شان هم می زنند.

ماسک ماست

راز زیبایی پوست کره ای ها، یک قاشق غذا خوری ماست، اوتمیل و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید؛ سپس آن را به صورت تان بزنید و بعد از 15 دقیقه پوست را کاملا شستشو دهید.

source

توسط funkhabari.ir