دانلود بازی Hammer of Pain برای کامپیوتر

بازی Hammer of Pain یک اثر ماجراجویی قرون وسطایی با گرافیک پیکسلی است که داستان گویی عمیق را با نبردهای اکشن و پازل‌های پیچیده ترکیب می‌کند. بازیکنان در دنیایی زیبا، تاریک و فراموش شده، سفر سیلور، آهنگر ماهر و دخترش نورا را دنبال می‌کنند. هسته اصلی داستان عمیقاً احساسی است و بر تلاش سیلور برای یافتن نورا پس از ناپدید شدن اسرارآمیز او متمرکز است و نشانه‌هایی از نیروی بزرگ‌تر و تاریک‌تر در بازی جریان دارد. در طول بازی، سیلور تکه‌هایی از گذشته را بیرون می‌کشد و به آرامی دلایل واقعی سقوط جهان را آشکار می‌کند. این بازی لحظه‌های نبرد دلخراش را با وزن احساسی سفر سیلور متعادل می‌کند.

Hammer of Pain از یک سیستم مبارزه منحصر به فرد کلیک و اشاره استفاده می‌کند که به بازیکن کنترلی بر شدت و سبک حملات را می‌دهد. این سیستم عمق استراتژیک را اضافه می‌کند، زیرا بازیکنان باید ضربات، بلاک‌ها و جاخالی‌های خود را برای شکست دادن انواع دشمنان زمان‌بندی کنند. چه با موجودات خطرناک در سیاه چال‌ها روبرو شوید یا با جنگجویان رقیب از ویرانه‌های پادشاهی‌های گمشده، مبارزه با دقت و زمان بندی پاداش می‌دهد. سیلور می‌تواند مهارت‌ها و سلاح‌های خود را ارتقا دهد. آهنگری نقشی کلیدی در این ارتقاها بازی می‌کند، زیرا بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و زره‌ها را بسازند یا آن‌ها را بهبود ببخشند.

علاوه بر مبارزه، بازیکنان با پازل‌های متعددی نیز روبرو می‌شوند که به عنوان دروازه‌ای به مکان‌های مخفی یا ابزارهایی برای پیشبرد داستان عمل می‌کنند. این معماها اغلب نیاز به مشاهده دقیق دارند و عناصر محیط را با راه‌حل‌های هوشمندانه ترکیب می‌کنند که هم توانایی‌های سیلور و هم نبوغ بازیکن را به چالش می‌کشد. این بازی بیش از 129 مأموریت را ارائه می‌دهد که آن را از نظر محتوا غنی می‌کند. این مأموریت‌ها بین بخش داستانی اصلی، مانند جستجوی سیلور برای نورا و مأموریت‌های جانبی تقسیم می‌شوند. از طریق این مأموریت‌ها، بازیکنان بینش عمیق‌تری نسبت به داستان به دست می‌آورند و سفرشان را به جلو می‌برند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Anvil Saga و Merchant of the Six Kingdoms را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی  Hammer of Pain برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, 8, 7, Vista (64 Bit)
Processor: Dual core 3Ghz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 capable GPU with 512 MB VRAM – GeForce GTX 260, Radeon HD 4850 or Intel HD Graphics 5500
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
VR Support: No

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10, 8, 7 (64 Bit)
Processor: Quad core 3Ghz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 capable GPU with 2 GB VRAM – GeForce GTX 750 Ti, Radeon R7 360
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
VR Support: No

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In Hammer Of Pain, you step into the worn boots of an exhausted father, left alone in a world that has forgotten its history and plunged into darkness. This pixelated 2D platformer immerses you into the grim corners of the Middle Ages, where the once vibrant spark of life has been replaced by the cold shadow of madness. Your daughter has vanished into the darkness of this world, leaving behind nothing but echoes of her memories. You are to navigate through myriad trials to decipher her fate and unravel the ghostly threads of history that led to the collapse of kingdoms. Each step you take will be an imprint on the bloody annals of history, each leap – a desperate reach for hope in the abyss of despair. You’ll face intricate puzzles, intriguing quests, and clashes with creatures dwelling in this insane world. You are to uncover the mystery of this world, find your daughter, and regain peace once more. In Hammer Of Pain, every step forward is a stride towards truth, every hammer strike is a shout in silence, every sigh is a prayer in the quietude. Welcome to Hammer Of Pain – a journey awaits you!

source

توسط funkhabari.ir