دانلود بازی Outpost Infinity Siege برای کامپیوتر

نسخه TENOKE v20240927 اضافه شد

بازی Outpost Infinity Siege تلفیقی جاه‌طلبانه از ژانرهای مختلف در صنعت گیم است که شدت نبرد تیراندازی اول شخص را با عناصر استراتژیک پایگاه‌سازی و مکانیک‌های دفاع از قلعه ترکیب می‌کند. این بازی که با جذابیت عجیبی توسعه یافته است، بازیکنان را در دنیایی پسا آخرالزمانی غوطه ور کرده که در آن بشریت با هوش مصنوعی شرور و ارتش موجودات رباتیک آن مبارزه می‌کند. Outpost Infinity Siege با مکانیزم‌های گیم‌پلی جذاب خود، بازیکنان را مجذوب خود می‌کند و تجربه‌ای منحصر به فرد و سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد که فراتر از ظاهر عجیب و غریبش است و حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

در این عنوان که در آینده‌ای دیستوپیایی اتفاق می‌افتد، بازیکنان نقش Fae، یک سرباز عمومی را بر عهده می‌گیرند که علیه هوش مصنوعی که در جهت نابودی بشریت اقدام کرده می‌جنگد. روایت، به عنوان پس‌زمینه‌ای برای گیم‌پلی عمل می‌کند. بیشتر داستان از طریق مأموریت‌های کوتاهی که بین تمرکز اصلی بازی یعنی نبردهای شدید در برابر امواج دشمنان روباتیک درهم‌آمیخته شده‌اند، آشکار می‌شود. Outpost Infinity Siege نبرد اول شخص روان و رضایت بخشی را ارائه داده و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از یک تفنگ XEN چندمنظوره با حالت‌های شلیک قابل تنظیم استفاده کنند که اوج هیجان را به تصویر خواهد کشید.

بازیکنان می‌توانند کنترل سازه‌ها و وسایل نقلیه مختلف را در میدان نبرد به دست بگیرند و عمق و تنوع را به برخوردهای پر اکشن بیفزایند. مرکز اصلی تجربه گیم پلی، مدیریت یک پایگاه روبه‌رشد است که پر از عوامل قابل استخدام، فروشندگان و ساختارهای قابل ارتقا است. بازیکنان می‌توانند پایگاه خود را با مجموعه‌ای از مکانیسم‌های دفاعی، از برجک گرفته تا تله، برای دفع حملات دشمن سفارشی کنند. علاوه بر مبارزه مستقیم، بازیکنان باید به طور استراتژیک ساختارهای دفاعی را برای دفع امواج مهاجمان رباتیک مستقر کنند. این بازی با وجود چندین ژانر درون خود، موفق شده تا تجربه‌ای روان و بی نظیر را به بازیکنان ارائه کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cygnus Enterprises و The Front را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outpost Infinity Siege برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 9600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650 / AMD Radeon RX 570 / Intel ARC A380
DirectX: Version 12
Storage: 45 GB available space
Additional Notes: 1080P,Low,30FPS

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 11600 / AMD R5-5600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060 / AMD Radeon RX 6600 XT / Intel ARC A750
DirectX: Version 12
Storage: 45 GB available space
Additional Notes: 1080P,Mid,60FPS (SSD request)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore the world, gather resources, merge and upgrade outpost units to build your own outpost. Fully exploit the value of the unique XEN Firearm with different protoslag attributes, and utilize ammunition with diverse performance. Enjoy the abundant difficulty levels, diverse gameplay features, and distinctive maps of the exploration mode. Venture deep into the brand new zones full of hazards and opportunities, and harvest powerful outpost units.

source

توسط funkhabari.ir