رونالد دی مور شورانر برجسته، به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال God of War انتخاب شده است.

این سریال که بر اساس بازی ویدئویی مشهور پلی‌استیشن با همین نام ساخته شده، یکی از پروژه‌های بزرگ و مورد انتظار در دنیای تلویزیون است. این اولین پروژه بزرگ مور پس از بازگشت به بخش تلویزیون سونی در ژوئن 2023 خواهد بود.

مور دو سریال موفق و طولانی‌مدت Outlander برای شبکه Starz و For All Mankind برای +Apple TV را خلق و توسعه داد. هر دو سریال‌ همچنان ادامه دارند و به فرنچایزهای محبوب تبدیل شده‌اند که هر کدام اسپین‌آف‌هایی مانند Blood of My Blood و Star City را نیز به همراه داشته‌اند. مور همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال‌های اصلی و اسپین‌آف‌های آن‌ها نقش دارد.

این پروژه جدید پس از خروج تیم خلاق اصلی خدای جنگ، از جمله شورانر و تهیه‌کننده اجرایی راف جودکینز و تهیه‌کنندگان اجرایی هاک اوستبی و مارک فرگس، به رونالد دی مور سپرده شده و این تغییرات نشان‌دهنده تغییر در جهت‌گیری خلاقانه سریال است.

بازی God of War از استودیوی Santa Monica سونی، در سال 2005 برای پلی‌استیشن 2 عرضه شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی ویدئویی تبدیل شده است. داستان بازی حول محور کریتوس، جنگجوی سابق اسپارتا می‌چرخد که پس از قتل عزیزانش تحت تاثیر خدای جنگ، آرس، به دنبال انتقام است. کریتوس در نهایت به خدای جنگ بی‌رحم تبدیل می‌شود و همواره به دنبال فرصتی می‌گردد تا سرنوشت خود را تغییر دهد.

کوری بارلوگ، کارگردان خلاق استودیوی سانتامونیکا، همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال فعالیت می‌کند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌توان به اسد قزل‌باش و کارتر سوان از PlayStation Productions و هرمن هالست از Sony Interactive Entertainment اشاره کرد.

این عنوان توسط استودیوهای تلویزیونی سونی و آمازون برای سرویس Prime Video تولید خواهد شد.

اگر طرفدار این فرنچایز هستید، خبر ساخت سریال God of War دوباره از سر گرفته خواهد شد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

source

توسط funkhabari.ir