روز گذشته گزارشی منتشر شد که حاکی از منحل شدن تیم سازنده Prince of Persia The Lost Crown بود. بازی شاهزاده پارسی طبق گزارش فروش قابل‌توجهی نداشته و یوبی‌سافت نیز از وضعیت آن رضایت ندارد. در نتیجه تیم سازنده را منحل کرده و درخواست ساخت دنباله را لغو کرده است. تام هندرسون گزارش داد که اعضای این تیم به سه پروژه جدید منتقل شده‌اند که یکی از آنها مرتبط با سری بازی Rayman است.

یوبی‌سافت با انتشار بیانیه‌ای از طریق یوروگیمر، منحل شدن تیم سازنده شاهزاده پارسی تاج گمشده را تایید کرد. آنها نوشته‌اند که اعضای این گروه به دیگر پروژه‌ها پیوسته‌اند و از تجربه کاری آنها استفاده خواهد شد. یوبی‌سافت در ادامه افزود که در حالی بررسی شرایط سری بازی Rayman هستند و بر شایعات اخیر صحه گذاشتند. به نظر می‌رسد که ریمیک بازی ریمن در حال ساخت باشد، اما دو پروژه دیگر نیز در دست توسعه قرار دارند.

اینسایدر گیمینگ دریافته که درخواست تولید دنباله بازی شاهزاده پارسی تاج گمشده در ماه مه میلادی مطرح و رد شده است. یوبی‌سافت انتظار داشت که میزان فروش این اثر مشابه دیگر بازی‌های مترویدوانیا موجود باشد. به عبارت دیگر میلیون‌ها نسخه در بازه زمانی کوتاهی فروخته شوند. این بازی تا امروز حدود یک میلیون نسخه فروش کرده است و با میزان انتظار مدیران یوبی‌سافت فاصله زیادی دارد.

بازی شاهزاده پارسی The Lost Crown

دنباله شاهزاده پارسی ساخته نمی‌شود

بیشتر اعضای تیم سازنده به سه پروژه مختلف منتقل شده‌اند. بخشی در تیم بازی Beyond Good and Evil 2 حضور یافته‌اند. ساخت این بازی در سال 2017 از سر گرفته شد، هرچند توسعه اثر همچنان پیشرفت زیادی نداشته است. بخش دیگری از این تیم نیز به پروژه Ovr منتقل شده‌اند. این پروژه همان نسخه جدید سری بازی گوست ریکان است. در نهایت بخش بزرگی از اعضای گروه به پروژه Steambot کمک می‌کنند. استیم‌بات در واقع ریمیک بازی ریمن است که توسط استودیو میلان یوبی‌سافت پیش برده می‌شود.

بازی فراسوی نیک و بد 2 تا چند سال آینده منتشر نخواهد شد. اعضای استودیوهای یوبی‌سافت چندان اعتمادی به این پروژه ندارند و نمی‌دانند که چرا یوبی‌سافت، ده‌ها میلیون دلار صرف این بازی می‌کند. پروژه استیم‌بات یا ریمیک Rayman نیز طرفدارانی در داخل یوبی‌سافت ندارد. در واقع اعضای استودیو معتقدند که بازی Prince of Persia The Lost Crown یک پروژه بی‌نظیر بود و اینکه تولید آن هم بسیار خوب پیش رفت. به نظر می‌رسد که انتظار بیش از حد یوبی‌سافت باعث شده تا تیم سازنده منحل شود. نظر شما چیست؟

منبع: InsiderGaming

source

توسط funkhabari.ir