پس از نسخه‌های متعددی که از سریال The Office ساخته شده، حالا قرار است نسخه مکزیکی آن نیز ساخته شود.

سریال «آفیس» یکی از برجسته‌ترین سیتکام‌ها به شمار می‌رود که توسط ریکی جرویس و استفن مرچنت خلق شده و حالا قرار است اقتباس دیگری نیز از آن ساخته شود. این در حالی است که چندی پیش ساخت دو نسخه استرالیایی و آفریقای جنوبی از این اثر اعلام شده بود.

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که نسخه مکزیکی سریال «آفیس» نیز در دست توسعه قرار دارد و استودیو آمازون ام‌جی‌ام و سرویس آنلاین آمازون پرایم مسئولیت تولید آن را در دست خواهند داشت و گری آلازراکی نیز مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد.

عنوان این نسخه مکزیکی از سریال «آفیس»، La Oficina خواهد بود و گری آلازراکی مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی آن را در دست دارد و مارکوس بوکی نیز مدیر اجرایی آن خواهد بود. این سریال به صورت اختصاصی از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

اتفاقات این نسخه مکزیکی از آفیس در ایالت آگواسکالینتس جریان دارد و داستان اداره‌ای را روایت می‌کند که مسئولیت آن را جرونیمو پونس سوم برعهده دارد، کسی که مسئول منطقه‌ای کسب و کار خانوادگی Jabones Olimpo است. او رهبر برجسته‌ای نیست و همین نیز باعث می‌شود که کارمندان با کار در این کسب کار خانوادگی دچار مشکل شوند.

در حال حاضر تاریخ پخشی برای نسخه مکزیکی سریال آفیس تعیین نشده است.

منبع: collider

کفتر گیمینگامیررضا

source

توسط funkhabari.ir