واکنش زینب سلیمانی به شهادت سید هاشم صفی‌ الدین (پدر همسرش) چه بود؟ بعد از اعلام رسمی حزب الله مبنی بر شهادت سید هاشم صفی‌ الدین جانشین شهید حسن نصرالله بسیاری از کاربران فضای مجازی به صفحات زینب سلیمانی رفته و به او تسلیت گفتند.

واکنش زینب سلیمانی به شهادت سید هاشم صفی‌ الدین

زینب سلیمانی که نزدیک به سه سال است با فرزند این شهید ازدواج کرده است حالا در سوگ پدر همسرش نشسته است و اعلام کرده که راه حزب الله ادامه دارد و شهادت در راه خداوند باعث افتخار هر مسلمان است.

واکنش زینب سلیمانی به شهادت سید هاشم صفی‌ الدین (پدر همسرش)

سید هاشم صفی‌ الدین در ۳ اکتبر ۲۰۲۴ در بیروت مورد حمله جنگنده های اسرائیل قرار گرفت و با استفاده از موشک های سنگرشکن سید هاشم صفی‌ الدین را به شهادت رساندند البته در همان زمان به دلیل دسترس نبودن پیکر این شهید خبر رسمی از سوی حزب الله اعلام نشد اما اسرائیل اعلام کرد این حمله برای ترور سید هاشم صفی‌ الدین بوده است که حلو جلسه آنها را ردیابی کرده اند و حتی احتمال حضور سردار قانی در این جلسه و شهادت او را احتمال میدادند.

هاشم صفی‌الدین نسبت قوم و خویشی با حسن نصرالله نیز داشت و پسر دایی سید حسن نصرالله است. برادرش عبدالله صفی‌الدین به عنوان نماینده حزب‌الله در ایران است. پسر او، رضا صفی‌الدین همسر زینب سلیمانی و داماد قاسم سلیمانی است.

 

source

توسط funkhabari.ir