چاق شدن سالم صورت: گرچه بسیاری از مطالب منتشر شده در رسانه ها مربوط به چاقی و اضافه وزن و راه هایی برای کاهش وزن است اما افرادی نیز وجود دارند که از لاغری مفرط رنج می برند و همیشه به دنبال افزایش وزن هستند. عوامل مختلفی مانند ژنتیک، فعالیت بدنی شدید یا شرایط سلامتی سبب کاهش وزن و لاغری در افراد می شود. اگر به دنبال افزایش وزن سالم هستید، نقش ویتامین ها و مکمل ها نادیده نگیرید، ویتامین ها و مکمل هایی وجود دارند که می توانند به افزایش وزن سالم و موثر کمک کنند. در این مطلب دنیای مد، به سوالات شما درباره افزایش وزن با انواع ویتامین ها و مولتی ویتامین ها، ویتامین چاق کننده صورت، قرص ویتامین چاق کننده پایین تنه و… پاسخ داده ایم.

۱.ویتامین D

ویتامین D یک ویتامین چاق کننده سریع است که نقش مهمی در افزایش جذب کلسیم و تقویت استخوان ها دارد. ماهیچه ها برای تقویت رشد و در نتیجه افزایش وزن به مقادیر کافی ویتامین D نیاز دارند.

۲.ویتامین B

چاق شدن سالم صورت، در پاسخ به این سوال که کدام ویتامین چاق کننده است؟ باید بگوییم برای چاق شدن و افزودن وزن ویتامین B شامل گروهی از ویتامین ها مانند B1، B2، B6 و B12 را مصرف کنید، این ویتامین ها در تبدیل غذا به انرژی و حمایت از رشد مناسب بدن نقش دارند.

۳.روی

روی یا همان زینک، یک ماده معدنی ضروری است که سیستم ایمنی را تقویت کرده و به بهبود اشتها و افزایش مقدار غذای مصرفی فرد کمک می‌کند.

۴. پروتئین

مکمل های پروتئین راهی موثر برای افزایش وزن در نظر گرفته می شوند، زیرا پروتئین به عضله سازی کمک می کند.

۵. روغن ماهی

روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که اشتها را افزایش می دهد و برای افزایش وزن روشی سالم و مناسب است.

چاق شدن سالم صورت

کدام آمپول ویتامین چاق کننده است؟

چاق شدن سالم صورت، اگر می خواهید بدانید کدام آمپول ویتامین چاق کننده است؟ باید بگوییم گاهی پزشکان از نوروبیون برای چاقی نیز استفاده می‌کنند، نوروبیون به افزایش اشتهای فرد کمک می کند و از این طریق بر وزن تاثیر می گذارد ولی مصرف بدون نسخه آن توصیه نمیشود.

ویتامین چاق کننده صورت کدام است؟

ویتامین های گروه ب شامل تیامین (B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، اسید پانتوتنیک(B5)، پیریدوکسین(B6)، بیوتین(B7)، اسید فولیک(B9) و کوبالامین(B12) مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ویتامین ها برای چاقی صورت هستند.

کدام مولتی ویتامین چاق کننده است؟

بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن و پاسخ سوالاتی چون کدام مولتی ویتامین چاق کننده است؟ هستند، همه انواع مولتی ویتامین‌ها به خصوص اگر شامل عنصر زینک و ویتامین‌های گروه B باشند، می‌توانند در افرادی که از لاغری مفرط رنج می‌برند و کمبود مواد مغذی دارند، موجب افزایش اشتها شوند.

سخن آخر

در خاتمه، باید بگوییم که برای چاق شدن به دنبال راه های سالم و مناسب باشید و دائم به دنبال چاق شدن با قرص و… نباشید و بر افزایش وزن سالم و پایدارتمرکز کنید. برای تعیین برنامه غذایی و مکمل های غذایی مناسب برای هر فرد بر اساس نیاز و وضعیت سلامتی، باید با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت شود.

source

توسط funkhabari.ir