اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سر به مهر با داستان و عکس های بازیگران مرد و زن فیلم سر به مهر را در این صفحه ببینید.

فیلم سینمایی سر به مهر یکی از فیلم های ایرانی تولید سال 1391 میباشد که توسط هادی مقدم‌دوست  کارگردانی شده است و آقای محمدرضا شفیعی تهیه کننده این فیلم میباشد آقای هادی مقدم‌دوست کاگرردان این فیلم در کارنامه اش عطر آلود ، چسب زخم و هیهات را دارد.

اسامی بازیگران فیلم سر به مهر +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم سر به مهر

  • آرش مجیدی بازیگر نقش حامد
  • لیلا حاتمی بازیگر نقش صبا ارجمندی
  • خاطره اسدی بازیگر نقش لیلا
  • سمیرا مسلمی

خلاصه داستان

داستان فیلم سر به مهر در مورد دختری به نام صبا بوده که وبلاگ نویس است و خاطرات و روزمرگی های خود را در وبلاگ مینویسد تا این که اینکه برادر دوستش حامد به او علاقمند میشود و با او ازدواج میکند صبا که حالا بنا به شرایطی که دارد نماز میخواند جلوی شوهرش خجالت میکشد که نماز بخواند و همیشه به صورت پنهانی نماز میخواند تا اینکه تصمیم میگیرد به شوهرش بگوید.

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش حامد بازیگران فیلم سر به مهر +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش حامد

آرش مجیدی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد آباده استان فارس در سال 1353 ، کارشناسی

ادبیات نمایشی و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورده بود.

در شوکران بهروز افخمی در نقش برادر فریبرز عرب نیا بازی کرد، پدرش کارمند ذوب آهن بخش متالوژی بود. فرزند اول خانواده است، عاشق کوهنوردی است، از بالای کوه با پاراگلایدر پایین می آید به همین خاطر همسرش همیشه نگران است.

بیوگرافی لیلا حاتمی بازیگر نقش صبا ارجمندی بازیگران فیلم سر به مهر +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی لیلا حاتمی بازیگر نقش صبا ارجمندی

لیلا حاتمی یکی از محبوب ترین و ماهر ترین بازیگران زن ایرانی به شمار می رود. او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۶۲ در سن ۱۲ سالگی آغاز کرد و تاکنون (۱۴۰۲ شمسی) به آن ادامه می دهد.

لیلا حاتمی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام است و نخستین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۲ با نقش آفرینی در فیلم کمال الملک، به عنوان کودکی های او در این نقش، درخشید.

بیوگرافی خاطره اسدی بازیگر نقش لیلا بازیگران فیلم سر به مهر +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی خاطره اسدی بازیگر نقش لیلا

خاطره در هفتمین روز از ماه مهر سال 1362 در تهران به دنیا آمد. وی از دوران کودکی به کارهای هنری علاقه داشت و فعالیت‌هایی مثل نقاشی و سفالگری را انجام می‌داد. خاطره اسدی در سن 14 سالگی دوره بازیگری را در کلاس‌های بازیگری در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند و پس از آن این حرفه برایش کمی جدی‌تر شد. او در سال 1381 وارد دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران شد و در رشته بازیگری تحصیل کرد.

 

source

توسط funkhabari.ir