دانلود بازی Exo Mayhem برای کامپیوتر

بازی Exo Mayhem یک عنوان اکشن مهیج است که بازیکنان را در نقش یک شخصیت شرور غوطه ور می‌کند که ناحیه وسیع Paradise Mall را ویران می‌کند. این بازی که برای کسانی طراحی شده که از هرج و مرج و نابودی لذت می‌برند و تجربه‌ای پر از اکشن را در محیطی بسیار تعاملی و تخریب پذیر ارائه می‌دهد. به‌عنوان یک شرور، این آزادی را خواهید داشت که با استفاده از یک سیستم حرکتی پویا که شامل سرعت فوق‌العاده و پرواز است، در محیط‌ها پرواز کنید. این سیستم حرکتی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در مرکز خرید بسیار بزرگ، چه در حال طفره رفتن از حملات دشمن و تعقیب اهداف باشید، حرکت کنید.

بازی دارای بیش از 60 ماموریت است که بازیکنان را به چالش می کشد تا بر توانایی های شرورانه و تفکر استراتژیک خود مسلط شوند. هر ماموریت شامل اهداف مختلفی (از تخریب در مقیاس بزرگ تا نبرد تاکتیکی) است. شما به زرادخانه گسترده ای با بیش از 42 سلاح و قدرت مسلح هستید. این ابزار از شمشیرهای لیزری که از موانع و دشمنان عبور می کنند تا اسلحه های آینده نگر و وسایل انفجاری را شامل می شود. همانطور که پیشرفت می‌کنید، این فرصت را خواهید داشت که این سلاح ها و توانایی ها را ارتقا دهید، آنها را با سبک بازی دلخواه خود تنظیم کنید و قابلیت های مخرب خود را افزایش دهید تا محیط را به زانو در بیاورید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Exo Mayhem سیستم واکنش واقعی NPCهای آن است. شخصیت‌های غیر قابل بازی در مرکز خرید به هرج و مرجی که شما ایجاد می‌کنید واکنش پویا نشان می‌دهند. این اثر عنوانی است که اکشن سریع، محیطی پرجزئیات و یک بخش طنز را برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد سرگرم کننده ترکیب می‌کند. چه در حال پرواز در مرکز خرید باشید، چه درگیر نبردهای پرانرژی یا فقط در حال کاوش و ایجاد ویرانی، بازی Exo Mayhem قول یک ماجراجویی با هیجان بالا را می‌دهد که در آن می‌توانید به طور کامل شرور درونی خود را آزاد کنید. پس وقت را تلف نکرده و آن را هر چه سریع‌تر دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Goons Legends And Mayhem و Serious Sam Siberian Mayhem را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Exo Mayhem برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10(Latest Version)
Processor: AMD Ryzen 5 or Intel Core i5 or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1650 or AMD RX 570
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Integrated sound card or better
Additional Notes: SSD recommended but not required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11
Processor: AMD Ryzen 7 or Intel Core i7 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia RTX 2070 or AMD RX 5700XT
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Integrated sound card or better
Additional Notes: SSD recommended but not required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Exo Mayhem is a supervillain action game where you can soar freely through the skies of a lush multi-biome mall and unleash mayhem and destruction. You will fight, shoot, stab, explode, destroy, and conquer in Paradise Mall with over 60 missions and challenges as you upgrade your weapons and exo suit with over 42 different weapons and powers to unlock and upgrade. This is the ultimate supervillain experience!

source

توسط funkhabari.ir