دانلود بازی Operation Polygon Storm برای کامپیوتر

نسخه SKIDROW به همراه بسته الحاقی Chernobyl اضافه شد

بازی Operation Polygon Storm یک اثر نظامی پویا و استراتژیک بوده که برای گیم پلی تاکتیکی سریع طراحی شده است. این بازی در دسته آثاری قرار می‌گیرد که تمرکز اصلی بر روی استقرار و مدیریت مجموعه‌ای از واحدهای نظامی تخصصی برای مانور دادن و شکست دادن مخالفان است. Operation Polygon Storm در میدان نبردی اتفاق می‌افتد که بازیکنان در ساخت پایگاه سنتی یا جمع‌آوری منابع شرکت نمی‌کنند. در عوض، بازی بر تصمیم گیری استراتژیک فوری و مدیریت واحد تأکید دارد. این رویکرد تجربه گیم‌پلی را ساده می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا روی استقرار تاکتیکی و کنترل میدان نبرد تمرکز کنند.

بازیکنان به طیف وسیعی از واحدهای نظامی دسترسی دارند که هر کدام دارای نقش‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی هستند. پیاده نظام نیروهای زمینی اصلی هستند که می‌توانند موقعیت‌ها را حفظ کنند، اهداف را تصرف کنند و در نبرد مستقیم شرکت کنند. توپخانه واحدهایی هستند که بمباران‌های دوربرد را برای نرم کردن مواضع دشمن یا پشتیبانی از نیروهای خط مقدم انجام می‌دهند. پشتیبانی هوایی هواپیماهایی هستند که می‌توانند حملات هوایی یا شناسایی را انجام دهند. هر نوع واحد دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود است و استفاده مؤثر از این واحدها نیازمند تفکر انتقادی در مورد ترکیب و استقرار آنها از سوی بازیکنان خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های بارز Operation Polygon Storm محیط‌های بسیار تخریب پذیر آن است. میادین جنگ را می‌توان به طور قابل توجهی توسط انفجارها و سایر اقدامات جنگی تغییر داد، به این معنی که زمین و پوشش می‌تواند در طول مسابقه تغییر کند. این یک لایه استراتژی اضافی اضافه می‌کند، زیرا بازیکنان باید به طور مداوم خود را با چشم انداز در حال تغییر وفق دهند. بازیکنان باید به سرعت میدان نبرد را ارزیابی کنند، در مورد استقرار واحد تصمیم بگیرند و تاکتیک‌های خود را بر اساس وضعیت جنگی در حال تکامل تنظیم کنند. Operation Polygon Storm یک بازی جذاب است که به تفکر استراتژیک و سازگاری پاداش می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Plane Mechanic Simulator و  Combat Mission Final Blitzkrieg را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Operation Polygon Storm برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7/8.1/10/11
Processor: Intel core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB Video RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS *: Windows 7/8.1/10/11
Processor: Intel core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4GB Video RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A fastpaced, military tug-of-war game with minimal micromanagement. Choose and deploy from a mix of specialized military units to overwhelm the enemy. Experiment with a huge variety of unit compositions, synergies, abilities, and upgrades to lead your army to victory! Become a master general. Strategically assemble your army from a selection of unique units and abilities to deploy into fast-paced battles. Watch your master plan play out, and adapt as the battle progresses, all with minimal micromanagement.

source

توسط funkhabari.ir