ماد غیر رسمی Fallout: London که بر پایه عنوان Fallout 4 ساخته و منتشر شده است، پس از آپدیت اخیر خود، به رقم تحسین برانگیز یک میلیون دانلود از سایت GOG رسید.

 در حالی که Bethesda روز Fallout Day را با آماده‌سازی مراسمی اختصاصی جشن می‌گیرد، GOG خبر از موفقیت جدیدی برای ماد غیر رسمی Fallout 4 با نام Fallout: London داده است. طبق اعلام حساب توییتر GOG، این ماد توانسته است از تاریخ انتشار آن در جولای (تیر)، به بیش از یک میلیون دانلود برسد.

ماد Fallout: London به رکورد یک میلیون دانلود دست یافت - گیمفا
تصویر منتشر شده توسط حساب توییتر GOG

ماد Fallout: London، به شما داستان کاملاً جدیدی نسبت به Fallout 4 ارائه داده که در آن، بازیکن می‌تواند با گشت و گذار در ویرانه‌های شهر لندن، در یادآوری خاطرات از دست رفته خود و کشف حقایق پنهان Smythe تلاش کنند. در حالی که اکثر عناصر بازی Fallout 4 نظیر مبارزات و ساخت پایگاه دست نخورده باقی مانده است، این ماد داستانی متفاوت، کاراکترهای جدید و فرصت کاوش شهر پسا آخرالزمانی لندن را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، طراحی جهان این ماد نیز بسیار تحسین برانگیز بوده و ارجاع‌های زیادی به فرهنگ بریتانیا، مکان‌های دیدنی و حتی بازیگران سری Doctor Who دارد.

هرچند که چندین ماه از عرضه این ماد می‌گذرد، تیم سازنده Fallout: London، همچنان به انتشار آپدیت‌های متعدد و پشتیبانی از آن ادامه می‌دهند. برای مثال در آخرین آپدیت این ماد، بیش از ۱۰۰۰ بهبود و تغییر مختلف نظیر بازیابی دیالوگ‌های حذف شده، بهبود صداگذاری محیطی و غیره انجام گرفته شده بود.

source

توسط funkhabari.ir