پروژه جدید کارگردان بازی Super Smash Bros، آقای ماساهیرو ساکورای، از آوریل ۲۰۲۲ در حال توسعه است. این پروژه جدید بیش از دو سال است که در دست ساخت قرار دارد و به گفته ساکورای، دیر یا زود معرفی خواهد شد. در ادامه با خبر پروژه جدید کارگردان بازی Super Smash Bros، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست پروژه جدید کارگردان بازی Super Smash Bros

از زمان انتشار بازی Super Smash Bros در سال ۲۰۱۸ و انتشار آخرین DLC آن در سال ۲۰۲۱، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند ساکورای در حال کار روی چه پروژه‌ای است. او اخیراً در یک ویدیو که در کانال یوتیوبش منتشر شد، به این موضوع اشاره کرده و اطلاعات مختصری از پروژه جدید خود ارائه داده است.

ساکورای در این ویدیو توضیح داده است که طرح اولیه پروژه جدید خود را در جولای ۲۰۲۱ نوشته و تا اکتبر همان سال تاییدیه پروژه را دریافت کرده است. سپس، روند جمع‌آوری تیم مناسب برای آغاز توسعه تا آوریل ۲۰۲۲ طول کشیده است. به گفته ساکورای، پروژه به موقع وارد فاز توسعه شده و اکنون تقریباً دو و نیم سال است که روی آن کار می‌شود.

اگرچه جزئیات دقیقی از این پروژه در دست نیست، اما سوالی که در ذهن همه طرفداران وجود دارد این است که آیا این بازی جدید دنباله‌ای برای سری Super Smash Bros خواهد بود یا یک عنوان کاملاً جدید است. اگر این بازی دنباله‌ای برای Smash Bros باشد، جالب خواهد بود که ببینیم چه تغییرات و نوآوری‌هایی در آن صورت خواهد گرفت.

ساکورای همچنین در این ویدیو اشاره کرده است که این عنوان به زودی معرفی خواهد شد و امیدواریم که زمان زیادی تا اعلام رسمی آن باقی نمانده باشد. با توجه به سابقه موفقیت‌آمیز بازی Super Smash Bros و خلاقیت ساکورای، انتظار می‌رود که پروژه جدید او، هر چه که باشد، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و نوآورانه برای بازیکنان به همراه داشته باشد. تا زمان اعلام رسمی، طرفداران باید منتظر بمانند تا ببینند این پروژه مرموز چه ویژگی‌هایی دارد و چه زمانی برای عرضه آماده خواهد شد.

این بود از خبر پروژه جدید کارگردان بازی Super Smash Bros. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری درباره گیم صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir