توسعه بازی The Wolf Among Us 2 لغو نشده است و این بازی همچنان در حال ساخت است، این را استودیوی Telltale Games تأیید کرده است. علی‌رغم شایعاتی که اخیراً در Reddit منتشر شده بود و ادعا می‌کرد پروژه ممکن است در وضعیت بحرانی قرار داشته باشد و به زودی متوقف شود، استودیوی Telltale Games این شایعات را رد کرده است. در ادامه با خبر توسعه بازی The Wolf Among Us 2، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست توسعه بازی The Wolf Among Us 2

تیم روابط عمومی استودیوی Telltale به Eurogamer گفت: «به‌طور کلی ما به شایعات و گزارش‌های تایید نشده از منابعی مانند Reddit پاسخ نمی‌دهیم. اما توسعه بازی The Wolf Among Us 2 همچنان ادامه دارد و ما مشتاقیم که اطلاعات بیشتری را با طرفداران Telltale و جامعه گیمرها به اشتراک بگذاریم، زمانی که وقت مناسب فرا برسد.»

شایعه‌ای که در Reddit منتشر شده بود، ادعا می‌کرد که این پروژه در وضعیت بحرانی قرار دارد و ممکن است استودیو مجبور شود آن را به طور موقت یا دائم متوقف کند. همچنین ادعا شده بود که فشار زیادی از داخل شرکت برای سکوت درباره وضعیت پروژه وجود دارد، در حالی که تیم توسعه در تلاش است تا راهی برای ادامه کار پیدا کند. اما پس از انتشار این شایعات، نویسنده آن، گزارش و حساب کاربری خود را حذف کرد.

The Wolf Among Us 2

این پروژه از زمان اعلام ساخت در سال ۲۰۱۹ با مشکلات توسعه مواجه بوده است. پس از آن که اعلام شد بازی از ابتدا مجدداً توسعه خواهد یافت، تاخیرهای متعددی در سال‌های پس از آن رخ داد. در سال ۲۰۲۲ نیز بازی به Unreal Engine 5 منتقل شد و با وجود تغییرات زیاد، توسعه دهندگان امیدوار به ادامه کار بودند. با این حال، در سپتامبر ۲۰۲۳، Jonah Huang، کارگردان سینماتیک سابق، تایید کرد که تعدادی از کارمندان استودیوی Telltale اخراج شده‌اند.

با وجود این مشکلات، استودیوی Telltale اعلام کرده است که قصد دارد این بازی را در سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و اس و پی‌سی عرضه کند. طرفداران باید همچنان منتظر بمانند تا اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت پروژه منتشر شود.

بازی The Wolf Among Us 2 یکی از عناوین پرانتظار استودیوی Telltale است و با توجه به محبوبیت نسخه اول، طرفداران امیدوارند که این دنباله بتواند تجربه‌ای مشابه را ارائه دهد و همچنان یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی داستان‌محور باشد.

این بود از خبر توسعه بازی The Wolf Among Us 2. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری درباره گیم صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir