با ظهور رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های ویدیویی به ویژه یوتیوب، شیوه لذت بردن از بازی‌های ویدیویی تغییر یافته است. برای همین، طبیعی است که گیمرها در این‌ روزها، به جای تجربه هر بازی آن‌ها را تماشا کنند.

بر اساس گزارش‌های MIDiA، هر گیمر به طور متوسط ۷.۴ ساعت در هفته را به تجربه بازی و ۸.۵ ساعت در هفته را صرف تماشای ویدیوهای مرتبط با بازی می‌کند.

در این گزارش اشاره شده است که ناشران و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی به منظور ایجاد شیوه‌های جدید درآمدزایی، می‌توانند محتوای ویدیویی مربوطه را با عناوین خود ادغام کنند.

source

توسط funkhabari.ir