توسعه‌دهنده‌های بازی اساسینز کرید شادوز یک جلسه پرسش و پاسخ با کاربران ردیت به راه انداختند و به سؤالات مختلفی پاسخ دادند. کارگردان بازی در این جلسه آنلاین گفت که طول داستان بازی Assassin’s Creed Shadows مشابه بازی والهالا و اودیسه خواهد بود. بازی جدید سری اساسینز کرید قرار نیست تجربه‌ای کوتاه باشد و بلکه یک نقش‌آفرینی وسیع و طولانی مشابه بازی‌های اخیر خواهد بود.

یکی از کاربران ساب‌ردیت اساسینز کرید در مورد طول داستان جدید از کارگردان پرسید و جاناتان دومونت نیز در پاسخ نوشت: «ارزیابی طول داستان در یک بازی جهان‌باز کار سختی است و بازی‌کنان مختلف، سبک مصرف محتوای متفاوتی دارند. فکر می‌کنم که کمپین اصلی قابل قیاس با بازی Odyssey و Valhalla است.» بازی والهالا فوق‌العاده طولانی بود و چندین بسته الحاقی هم دریافت کرد که در نهایت داستان را به حد قابل‌توجهی گسترش داد.

تمام کردن بازی Assassin’s Creed Odyssey حدود 45 ساعت وقت نیاز داشت. طول کمپین اصلی بازی اساسینز کرید والهالا هم حدود 61 سداعت بود. با این حساب باید انتظار یک داستان پنجاه ساعته را داشت که با مأموریت‌های فرعی شاید به هفتاد ساعت هم برسد. صحبت‌های کارگردان نشان می‌دهد که قرار نیست بازی‌های جدید اساسینز کرید مشابه میراژ کوتاه باشند و فرمت نقش‌آفرینی بازی‌های اخیر تغییر نخواهد کرد.

بازی Assassin’s Creed Shadows امکان انتخاب دیالوگ را هنگام صحبت با کاراکترها فراهم کرده است. هر چند می‌توان امکان انتخاب دیالوگ را غیرفعال کرد و داستان را به شکل خطی دنبال کرد. کارگردان گفته است که انتخاب صحیح و غلط وجود دارد، اما آن‌چنان تأثیری روی پایان بازی نمی‌گذارند. آقای دومونت افزود که سیستم پیچیده انتخاب دیالوگ بازی اودیسه کنار گذاشته شده و سیستم روایی ساده‌تری خواهیم دید و با یک بازی نقش‌آفرینی گسترده از لحاظ امکان انتخاب و آزادی عمل روبه‌رو نیستیم.

بازی Assassin's Creed Shadows

جزئیات جدید بازی Assassin’s Creed Shadows

سؤالات جالبی هم در ادامه جلسه پسرش و پاسخ مطرح شدند. دوبله ژاپنی در بازی Assassin’s Creed Shadows فعال خواهد بود و در نتیجه می‌توان بازی را به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی هم تجربه کرد. نحوه پخش آیتم‌ها مانند زره و سلاح نیز در ادامه مورد بحث قرار گرفت. بیشتر آیتم‌ها داخل صندوق قرار دارند و بازی‌کننده باید آنها را پیدا کند. یک سری آیتم هم پس از انجام مأموریت به بازی‌کننده جایزه داده می‌شوند.

فعالیت‌های جانبی مختلفی برای بازی اساسینز کرید شادوز طراحی شده‌اند. برای نمونه چالش‌های بالا رفتن از کوهستان و صخره‌نوردی وجود دارد که بازی‌کنان با انجام پارکورهای پیچیده باید بتوانند خود را به قله برسانند. کارگردان در پایان گفت که بخشی از داستان که در زمان حال جریان دارد، کاملاً متفاوت با عناوین قبلی خواهد بود. سبک تازه‌ای در روایت داستان در زمان حال به کار گرفته شده که به زودی از آن مطلع خواهیم شد.

بازی Assassin’s Creed Shadows روز 26 بهمن برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.

منبع: TheGamer

source

توسط funkhabari.ir