بازی Assassin’s Creed Shadows تا دو ماه دیگر منتشر خواهد شد و از همین حالا جامعه را به دو دسته تقسیم کرده است. درست از زمانی که یوبیسافت این عنوان را اوایل امسال معرفی کرد به یک بازی بحثبرانگیز تبدیل شد و هیچکس واقعا نمیداند چه احساسی باید درباره آن داشته باشد.
یوبیسافت قبلا انتشار آن را به تعویق انداخته بود، زیرا قرار بود در اکتبر ۲۰۲۴ منتشر شود. جاناتان دومونت از Ubisoft در مصاحبه اخیر با Entertainment Weekly به بررسی عمیق Naoe یکی از شخصیتهای اصلی بازی پرداخت.
کارگردان خلاق Assassin’s Creed Shadows مزایای Naoe یک شخصیت به سبک شینوبی با سطح دیوانهوار چابکی را توضیح داد:
شخصیت Naoe سریعترین قاتلی است که تا به حال ساختهایم. او بسیار سریع میدود، تعداد زیادی ابزار دارد تا مخفی بماند و نیازی به مبارزه مکرر نداشته باشد. ما میخواستیم این نیاز بازیکنانی که برای تجربه قاتل-نینجا میآیند را برآورده کنیم.
طرفداران Assassin’s Creed سالها به دنبال یک عنوان در ژاپن بودند، اما وقتی بالاخره معرفی شد بسیاری را ناامید کرد. چرا که بازیهایی مانند Ghost of Tsushima از یوبیسافت پیشی گرفته بودند و یک استاندارد بالا تعیین کردند که فرمول فعلی Ubisoft ممکن است نتواند به آن برسد.
یوبیسافت در سال ۲۰۲۳ بازی Assassin’s Creed Mirage را منتشر کرد و به طرز شگفتآوری توسط طرفداران مورد استقبال قرار گرفت زیرا یک بازی کوچک بود که به عنوان بازگشت به تجربه کلاسیکتر AC دیده میشد.
بازی AC Shadows دوباره به مدل نقشآفرینی جهان باز عظیم بازمیگردد. داستان Naoe درباره خودشناسی و بهبود شخصیت او و نزدیکانش است. دومونت در مصاحبه با Entertainment Weekly این موضوع را بررسی کرد:
او مسیری از انتقام یا انجام وعدهای که به خانوادهاش داده بود را آغاز خواهد کرد. همانطور که دنیایی نیازمند را کشف میکند، شروع به ارزشگذاری واقعی ارزشهای جامعهای که پدرش به او آموخته بود، میکند. آیا او میتواند دنیای بهتری بسازد؟ تیغه مخفی توسط پدرش به او داده شده است و ما قرار است کمی بیشتر درباره معنای آن بیاموزیم. او احساس یک پلنگی را دارد که به طعمهاش نگاه میکند.
بازی Assassin’s Creed Shadows در یک بازه انتشار شلوغ در ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن) منتشر خواهد شد.
source