تریلری که در مراسم The Game Awards ۲۰۲۴ از The Witcher 4 نمایش داده شد، علی رغم طولانی بودن و مشخص کردن اطلاعات مهمی از حال و هوای بازی، چیز خاصی از گیمپلی به علاقهمندان نشان نداد. حال در چند هفته گذشته، توسعه دهندگان در مصاحبههای مختلف، اطلاعاتی که میتوانیم از گیمپلی این عنوان انتظار داشته باشیم را به اشتراک گذاشتهاند.
در مصاحبهای با یک سازنده محتوا به نام پریس لیلی (Parris Lilly)، کارگردان این عنوان، سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba)، درباره اهداف CDPR و آنچه این استودیو میخواهد با NPCهای بازی Witcher 4 به دست آورد صحبت کرد. به گفته کالمبا، هدف این است که هر NPC در بازی به گونهای به نظر برسد که گویی به شکل منحصر به فردی، به زندگی خود میپردازد و داستان مخصوص خود را دارد.
ما این تعهد را به خود دادهایم که هر کدام از NPCهای بازی The Witcher 4 را به گونهای طراحی کنیم که انگار در داستان منحصر به فرد خودشان زندگی میکنند. همچنین ما کیفیت NPC ها، ظاهرشان، رفتارشان، عملکرد صورتشان و غیره را تا حد ممکن ارتقاء میدهیم، زیرا میخواهیم تجربهای حتی بیش از پیش واقعگرایانه ایجاد کرده و استانداردها را یک پله بالاتر ببریم.
تا به این لحظه تاریخ انتشار مشخصی از سوی CDPR برای The Witcher 4 به اشتراک گذاشته نشده است.
source