سینماتیک جدید بازی League of Legends در کمتر از ۲۴ ساعت توانست بیش از ۲۵ میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورد.
این آمار در زمان نگارش این خبر به حدود ۲۷,۹۳۰,۹۴۴ بازدید رسیده است و علاوه بر این، تریلر در توییتر هم بیش از ۵.۲ میلیون بازدید داشته است.
تماشای ویدئو در یوتیوب
این سینماتیک که توسط استودیوی انیمیشنسازی Fortiche ساخته شده است، نه تنها برای طرفداران بازی بلکه برای علاقهمندان به سریال آرکین هم هیجانانگیز بوده است. استودیوی Fortiche که پیشتر با ساخت Arcane مورد تحسین قرار گرفته بود، در این سینماتیک هم شخصیتهای بازی را با طراحی جدید و هماهنگ با سبک سریال بازطراحی کرده است. شخصیتهایی نظیر مل، داریوس، کاترینا، الیز، ولادیمیر و لبلان در این تریلر حضور دارند و این باعث شده است که ارتباط بیشتری بین بازی و دنیای انیمیشنی Riot Games برقرار شود.
درون این سینماتیک، مل که در پایان فصل اول آرکین در حال سفر به Noxus دیده شد، بازگشته و ماجراهای جدیدی را نوید میدهد. این موضوع همچنین با اخبار منتشرشده قبلی از شرکت رایت همخوانی دارد که تایید کرده بود پروژههای جدید انیمیشنی در دنیای Runeterra و مناطق مختلفی مثل Noxus در دست تولید است.
اما از نظر محتوای درون بازی، فصل جدید شامل نقشه جدید Summoner’s Rift و سیستم جدیدی به نام Feats of Strength است. این سیستم به تیمهایی که در اوایل بازی اهداف خاصی را به دست آورند، یک جفت بوت ارتقایافته میدهد که تاثیر چشمگیری در استراتژیهای بازی خواهد داشت.
محبوبیت این سینماتیک بار دیگر نشاندهنده قدرت Riot در خلق محتوای باکیفیت است. همچنین نشان میدهد که موفقیت مجموعه آرکین میتواند تاثیر بسزایی در رشد جامعه بازیکنان League of Legends و بازیهای دیگر در دنیای Runeterra داشته باشد.
source