شوهی یوشیدا، مدیرعامل سابق بخش عناوین ترد پارتی و مستقل پلی استیشن، در مصاحبهای با پادکست Kinda Funny، پیرامون Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمستر یا ریمیک برای آن صحبت کرد.
یوشیدا در پاسخ به این سوال که چرا سونی هیچ کاری با آیپی Bloodborne انجام نمیدهد، گفت:
من چیزی از واقعیت ماجرا نمیدانیم، زیرا سالهاست در بخش فرست پارتی پلی استیشن فعالیت ندارم. اما میازاکی به شدت عاشق Bloodborne بود. بنابراین فکر میکنم او اگرچه علاقه دارد کاری با این آیپی انجام دهد، اما پس از موفقیتهای اخیر، به مرد بسیار پرمشغلهای تبدیل شده و از طرفی نمیخواهد شخص دیگری به این بازی دست بزند و تئوری من این است که تیم پلی استیشن به خواسته او احترام میگذارد.
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) سال گذشته در مصاحبهای پیرامون بازی Bloodborne و نسخه PC این عنوان که طرفداران سالهای زیادی منتظرش هستند، صحبت کرده بود:
من میدانم که این بچهها [کارمندان استودیو] خواهان نسخه PC بازی هستند. اگر من بگویم که خواهان آن هستم، به دردسر خواهم افتاد ولی این چیزی نیست که دربارهاش مخالف کنم.
واضح است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، عاشق این هستم که بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص این که بازی اکنون یک اثر نسبتا قدیمی به شمار میرود و در سختافزار کهنه گم شده است. من فکر میکنم هر اثری که در چنین وضعیتی قرار دارد، لایق این است که توسط بازیکنان بیشتری تجربه شود تا آنها آثار ناب گذشته را بازی کنند. این اتفاق چیزی نیست که من با آن مخالفت کنم.
source