کارگردان Assassin’s Creed Shadows می‌گوید که تاخیر دوم بازی، به دلیل اصلاح سقف‌ پیچیده بناهای ژاپنی بوده است.

بازی Assassin’s Creed Shadows، قرار است پس از دو تاخیر، در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ (۳۰ اسفند (۱۴۰۳) عرضه شود و اکنون می‌دانیم که چرا بازی برای بار دوم به تعویق افتاده است. چارلز بنوا (Charles Benoit)، کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه با IGN گفت که تاخیر اخیر بازی بیشتر به دلیل صیقل دادن چند چیز در حال پیشرفت و بهبود برخی مراحل و پیاده‌سازی سقف بسیار پیچیده معماری ژاپنی بوده است.

وی توضیح داد که سقف‌ بناهای Assassin’s Creed Shadows، پیچیده‌ترین چیزی بود که او در مقایسه با نسخه‌های Odyssey و Syndicate روی آن کار کرده است. توسعه‌دهندگان مجبور بودند روی چند کد و انیمیشن‌های خاص بیشتر کار کنند تا سیستم پارکور بازی روان‌تر شود.

طرفداران امیدوارند که Assassin’s Creed Shadows پس از دو بار تاخیر عملکرد خوبی داشته باشد.

source

توسط funkhabari.ir